12 תשובות
חח נכון.
לפני שנתיים הייתי עצובה כשהגיע הערב של היום הולדת שלי, כי הבנתי שהכל נגמר חח
לפני שנתיים הייתי עצובה כשהגיע הערב של היום הולדת שלי, כי הבנתי שהכל נגמר חח
כל כך נכוןן
היה לי יום הולדת לפני שבוע
היה לי יום הולדת לפני שבוע
מבינה לגמרי זה ככה, אל תדאגי מחר זה יעבור❤
אנונימית
כןכןכן, פתאום נפילה כזאת.
כןכן זה קורהה, זה יעבור❤
תגידי תודה שלפחות חוגגים לך יום הולדת אפילו ההורים שלי לא זוכרים אותי
אנונימי
^ מה באמת? בן כמה אתה?
19
אנונימי
מתי הפסיקו לחגוג לך יום הולדת?
שואל השאלה:
אנונימי אני לא מתלוננת חח אני פשוט מנסה להבין אם מזדהים או שזה רק אני , בכל מקרה אני מבינה זה מעליב ברמות , מתי היוםהולדת?
אנונימי אני לא מתלוננת חח אני פשוט מנסה להבין אם מזדהים או שזה רק אני , בכל מקרה אני מבינה זה מעליב ברמות , מתי היוםהולדת?
אנונימית
מזמן מגיל 12 בערך גם אין לי אפילו חבר אחד או מישהו שקרוב אליי מספיק כדי שיהיה לו אכפת
אבל זה לא משנה לי כבר התרגלתי
אבל זה לא משנה לי כבר התרגלתי
אנונימי
יואו אימלה איזה באסה
באותו הנושא: