4 תשובות
איזו טעות. צריך להתייחס אליהן כמו אל נסיכות.
עכשיו תחשוב שהיא נסיכה ותתנצל
עכשיו תחשוב שהיא נסיכה ותתנצל
תתנצל על מה שעשית ותקנה לה משהי פיצוי
תפסיק להאמין לכל מה שאתה קורא
אנונימי
^בהול
באותו הנושא: