86 תשובות
רציני?
אני אמרתי לאח שלי דברים נוראיים ואני קוראת לו על בסיס קבוע מניאק וכל זה..
הכל טוב למה אתה מרגיש אשם
אני אמרתי לאח שלי דברים נוראיים ואני קוראת לו על בסיס קבוע מניאק וכל זה..
הכל טוב למה אתה מרגיש אשם
למה הוא יורד עליך כאילו הוא אחיך הגדול?
שואל השאלה:
אני מרגיש אשם כי זה מילה לא יפה והוא אחי.. ודיברתי אליו ככה..
אממ לא יודע.. אבל זה פעם ראשונה שהוא באמת מדבר אליי... בצורה לא יפה
אני מרגיש אשם כי זה מילה לא יפה והוא אחי.. ודיברתי אליו ככה..
אממ לא יודע.. אבל זה פעם ראשונה שהוא באמת מדבר אליי... בצורה לא יפה
בן כמה אתה ובן כמה אחיך? זה לא בסדר, פתרו את התיסבוך הזה שיש בינכם.
הוא מדבר אליך בצורה מאוד לא יפה, תנסה לחנך אותו. שלא יעשה את זה לאחרים חס ושלום.
הוא מדבר אליך בצורה מאוד לא יפה, תנסה לחנך אותו. שלא יעשה את זה לאחרים חס ושלום.
הוא צריך לכבד אותך כל עוד שניכם לא באותו קו מחשבה.אתה חושב יותר מדיי ומנסה לרצות אנשים שממש לא כל כך אכפת להם מהטעות שאתה חושב שעשיתה.
שואל השאלה:
אני בן 17 ואחי בן 15
אני בן 17 ואחי בן 15
שינכם בגיל ההתבגרות, ככל הנראה זה עוד לגיטימי.
תנסה לחנך אותו, זה כלל לא ייתכן הדיבור בו הוא משתמש.
תנסה לחנך אותו, זה כלל לא ייתכן הדיבור בו הוא משתמש.
בסך הכל אמרת מניאק מי ישמע איזה מילה מעליבה... הגזים ממש אח שלך
חשבתי הוא בן 8.
15 זה יחסית גדול.
הוא כנראה מושפע.
יש לו טיקטוק? אם כן, זה מסביר הכל.
15 זה יחסית גדול.
הוא כנראה מושפע.
יש לו טיקטוק? אם כן, זה מסביר הכל.
שואל השאלה:
אני לא יודע.. איך לעשות שהוא יסלח לי?
אני לא רוצה שהוא גם יחשוב עליי דברים.. כאלה
אני לא יודע.. איך לעשות שהוא יסלח לי?
אני לא רוצה שהוא גם יחשוב עליי דברים.. כאלה
שואל השאלה:
אממ לא אין לו טיקטוק זה אפליקציה שיש לו דעה חריפה מידי לגביה
אממ לא אין לו טיקטוק זה אפליקציה שיש לו דעה חריפה מידי לגביה
שואל השאלה:
גם אני הגזמתי אבל.. הוא לא באמת מניאק..
גם אני הגזמתי אבל.. הוא לא באמת מניאק..
שואל השאלה:
אבל הוא מתעלם ממני.. ואני לא יודע איך לגרום לו לסלוח לי
אבל הוא מתעלם ממני.. ואני לא יודע איך לגרום לו לסלוח לי
שואל השאלה:
סאחי? מה זה אומר?
סאחי? מה זה אומר?
מה הקשר סאחי אח שלו לא מדבר איתו בגלל משהו מפגר מן הסתם שיפריע לו
שואל השאלה:
אבל אני לא מדבר ככה בדרך כלל.. זה מילה פוגעת ואני לא רוצה שהוא יפגע
אבל אני לא מדבר ככה בדרך כלל.. זה מילה פוגעת ואני לא רוצה שהוא יפגע
אם הוא היה מאניק.הוא היה נפגע ממה שאמרתה לו.אל תקח קשה מה שאתה אומר תזרום תשכח דברים רעים ותמיד תמשיך בטוב אתה עושה בדיוק הפוךך.שים ז*ן על מה חושבים לך לפי האמת הכל יהיה טוב.לפי מה שאני רואה אתה לוקח דברים קשה
שואל השאלה:
ואיך להשלים איתו?
ואיך להשלים איתו?
שואל השאלה:
אממ כן... אבל מטורף זה מצב נתון
אממ כן... אבל מטורף זה מצב נתון
אנונימי,
הוא קיבל חינוך לא כמוך.
שואל השאלה, הוא סתם מבלבל תמוח.
בקיצור - הוא בן 15, אני מניח שהוא שמע דברים הרבה יותר נוראיים.
תאמין לי, הוא לא לקח את זה ללב מדי.
אם איך שהוא מקלל אותך זה נראה שהוא יודע מילים יותר גרועות.
פשוט עם הזמן זה יעבור. הוא לא באמת חושב על זה אחיך.
אל תדאג, הוא לא באמת נפגע או משהו.
תנסה לחנך אותו, הוא כמעט עצמי, הוא עלול להשתבש מאוד.
אבל מאוד.
אבל הוא בגיל ההתבגרות, אז אפשר להבין.
בכל מקרה, הכל טוב, הוא לא באמת נפגע או משהו תהיה רגוע.
הוא קיבל חינוך לא כמוך.
שואל השאלה, הוא סתם מבלבל תמוח.
בקיצור - הוא בן 15, אני מניח שהוא שמע דברים הרבה יותר נוראיים.
תאמין לי, הוא לא לקח את זה ללב מדי.
אם איך שהוא מקלל אותך זה נראה שהוא יודע מילים יותר גרועות.
פשוט עם הזמן זה יעבור. הוא לא באמת חושב על זה אחיך.
אל תדאג, הוא לא באמת נפגע או משהו.
תנסה לחנך אותו, הוא כמעט עצמי, הוא עלול להשתבש מאוד.
אבל מאוד.
אבל הוא בגיל ההתבגרות, אז אפשר להבין.
בכל מקרה, הכל טוב, הוא לא באמת נפגע או משהו תהיה רגוע.
באמת שזה שטותי שאתם נעלבים מזה אני מסכימה עם האנונימי אבל לא אני לא שופטת כל אחד ומה שמעליב אותו אז פשוט קח אותי לשיחה ותעשו שולם שולם קפיש?
שואל השאלה:
איך לגרום לו לדבר איתי? הוא ממש מתעלם ממני... הוא לא התעלם ממני מאז גיל עשר שלקחתי לו חולצה
איך לגרום לו לדבר איתי? הוא ממש מתעלם ממני... הוא לא התעלם ממני מאז גיל עשר שלקחתי לו חולצה
^^^אותו*
אם זה פוגע בך מילותיו, אמור לו זאת.
יש מצב שהוא אינו יודע שהוא פוגע בך.
תגיד לו שזה לא נעים ותציע ליישר את האווירה.
אחרי הכל, אתם אחים. אותו דם, אותו, אמא, אותו משפחה.
תהנו עם הזמן שנשאר.
תחפש באינטרנט שיטות להשלים איתו, בטוח תמצא. אתן לך קישור לעמוד בטיקטוק שעשוי לסייע לך.
השלמה עם אחיך הוא דבר נכון לעשות!
אנונימי, אתה אינך מסייע לשואל השאלה, אז עדיף שתלך מפה. אתה לא רצוי.
בהצלחה:)
יש מצב שהוא אינו יודע שהוא פוגע בך.
תגיד לו שזה לא נעים ותציע ליישר את האווירה.
אחרי הכל, אתם אחים. אותו דם, אותו, אמא, אותו משפחה.
תהנו עם הזמן שנשאר.
תחפש באינטרנט שיטות להשלים איתו, בטוח תמצא. אתן לך קישור לעמוד בטיקטוק שעשוי לסייע לך.
השלמה עם אחיך הוא דבר נכון לעשות!
אנונימי, אתה אינך מסייע לשואל השאלה, אז עדיף שתלך מפה. אתה לא רצוי.
בהצלחה:)
תנסה לעשות דברים שעשויים לשמח אותו
שואל השאלה:
כינוי ללא שם: תודה.
כינוי ללא שם: תודה.
תעשו יום אחים
אנונימי,
אתה סתם ילד בן 11 שחושב שהוא גנסטר אל תשחק אותה גבר לך לישון יש לך בית ספר
אתה סתם ילד בן 11 שחושב שהוא גנסטר אל תשחק אותה גבר לך לישון יש לך בית ספר
בשמחה!
אם יש שאלות - ניתן לפנות אליי לפרטי.
אם יש שאלות - ניתן לפנות אליי לפרטי.
אנונימי, דיי להפוך כל דבר לבסדר
זה שאתה לא מדבר ככה לא אומר שככה גם הוא צריך
שואל השאלה: אם זה באמת קריטי פשוט תחכה שיעבור הזמן והוא ישכח מזה
או תבקש סליחה
זה שאתה לא מדבר ככה לא אומר שככה גם הוא צריך
שואל השאלה: אם זה באמת קריטי פשוט תחכה שיעבור הזמן והוא ישכח מזה
או תבקש סליחה
אני מקללת מרביצה מתעללת 24/7 באחותי חסרת המזל...
פעם אחת זה היה קרוב למוות...!!
ו... בכל פעם שאנחנו רואות אחת את השניה מתחיל קרב עיניים מטורף!!!!
ואזז...מכות! יאיי
איזה אחויות אוהבות אנחנו!
ואם זה לא מספיק אז אנחנו באותו חדר...
אז בלילה...הכל יכול לקרות!!!!!!!!
אז אם קראת לאחיך מניאק הכל טוב!!!!!
אל תרגיש רע!!
פעם אחת זה היה קרוב למוות...!!
ו... בכל פעם שאנחנו רואות אחת את השניה מתחיל קרב עיניים מטורף!!!!
ואזז...מכות! יאיי
איזה אחויות אוהבות אנחנו!
ואם זה לא מספיק אז אנחנו באותו חדר...
אז בלילה...הכל יכול לקרות!!!!!!!!
אז אם קראת לאחיך מניאק הכל טוב!!!!!
אל תרגיש רע!!
שואל השאלה:
בעיה זה שכבר ביקשתי סליחה כמה פעמים הוא עדיין מתעלם אז אני אובד עצות
בעיה זה שכבר ביקשתי סליחה כמה פעמים הוא עדיין מתעלם אז אני אובד עצות
אה אז זאת כבר בעיה שלו, אתה את שלך עשית
תביא לו ממתקים לול
שואל השאלה:
shira65- אם אמא שלי תדע שקראתי לו מניאק היא תכה אותי עם נעלי הבית שלי של הנסיכה סופיה
shira65- אם אמא שלי תדע שקראתי לו מניאק היא תכה אותי עם נעלי הבית שלי של הנסיכה סופיה
אנונימי
שירה65
היי את לא צריכה להשוות.
זה שאצלך זה יותר נוראי לא אמור להגיד משנו
אני כמובן לא אומרת שזה אותו דבר בכלל אבל דוגמא:
אם אני רצחתי מישהו ומישהו אחר רק הרביץ למישהו, לא הופך את זה לבסדר.
אז אל תשוו
היי את לא צריכה להשוות.
זה שאצלך זה יותר נוראי לא אמור להגיד משנו
אני כמובן לא אומרת שזה אותו דבר בכלל אבל דוגמא:
אם אני רצחתי מישהו ומישהו אחר רק הרביץ למישהו, לא הופך את זה לבסדר.
אז אל תשוו
אנונימית
ממתקים
אוכל
מכתב עם סליחה יפה יפה
ו....כן.... זהו חיח
אוכל
מכתב עם סליחה יפה יפה
ו....כן.... זהו חיח
יאא
איזה נעליים יפות יש לאמא שלך!!
איפה היא קנתה?!
איזה נעליים יפות יש לאמא שלך!!
איפה היא קנתה?!
שואל השאלה:
זה הנעלי בית שלי-
הזמנתי באלי אקספרס והן פרוותיות!!!!
זה הנעלי בית שלי-
הזמנתי באלי אקספרס והן פרוותיות!!!!
עצם זה שאתה מרגיש ככה זה מבטל הכל וזה מקסים בעיניי כי העיקר הכוונה אם אתה מתחרט זה היה ברגע קיצוני או ריגשי שלך אז הכל טוב במיוחד היום שרוב האחים אין בינהם שום חיבה או מינימום כבוד
רק תבקש סליחה ובכל זאת תדבר איתו על זב שיכבד
רק תבקש סליחה ובכל זאת תדבר איתו על זב שיכבד
שואל השאלה:
אני אנסה לעשות שהוא יקשיב לי ובהחלט אגיד לו שאני מצטער כל כך ושזה לא נכון אבל אני גם אגיד לו שזה פגע בי הדברים שהוא אמר עליי.
אני בעיקר מפחד שהוא ידבר ככה לאחרים... אני אחיו אני אסלח לו תמיד לא משנה מה הוא יגיד לי... אבל אחרים אולי לא ואני גם לא רוצה שאחרים אולי יפגעו ויחזירו לו מילים פוגעות...
אני אנסה לעשות שהוא יקשיב לי ובהחלט אגיד לו שאני מצטער כל כך ושזה לא נכון אבל אני גם אגיד לו שזה פגע בי הדברים שהוא אמר עליי.
אני בעיקר מפחד שהוא ידבר ככה לאחרים... אני אחיו אני אסלח לו תמיד לא משנה מה הוא יגיד לי... אבל אחרים אולי לא ואני גם לא רוצה שאחרים אולי יפגעו ויחזירו לו מילים פוגעות...
תראה הוא דיי הביא את זה על עצמו ואחים רבים ומקללים אחד את השני כל הזמן אל תרגיש אשם ואל תיקח ללב אם הוא לא לקח פשוט תנסה לסדר את המצב בינכם
אמרתי לאחים שלי דברים הרבה יותר נוראיים הכל טוב
אתה צודק ככה תגיד לו
שואל השאלה:
הוא עושה כאילו הוא לא שומע אותי הוא עושה כאילו אני אוויר אוף אני רוצה לבכות
הוא עושה כאילו הוא לא שומע אותי הוא עושה כאילו אני אוויר אוף אני רוצה לבכות
אני מקללת את אח שלי יותר גרוע אז לא נראה לי מניאק כזה העליב את אח שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^זה רעיון טוב... אבל אני מפחד מהחברים שלו
^^^^זה רעיון טוב... אבל אני מפחד מהחברים שלו
שואל השאלה:
אני כרגע איתו באותו בית ואין מצב שאני מערב את אמא שלי בזה... היא תיתן לי עונש או תעשה איתי שיחת מסקנה וגם היא תעניש גם אותו ואז הוא ישנא אותי
אני כרגע איתו באותו בית ואין מצב שאני מערב את אמא שלי בזה... היא תיתן לי עונש או תעשה איתי שיחת מסקנה וגם היא תעניש גם אותו ואז הוא ישנא אותי
אני כל יום קוראת לו ככה חחח
וואי כן לך תבכה זה כנראה ממש פגע בו לא נראה לי הוא יוכל לסלוח לך על זה אויש נו באמת לא נראה לי הוא נפגע מהמילה מניאק
אנונימית
אני כל יום קוראת לו ככה אין לך על מה להרגיש אשם
שואל השאלה:
אנונימית- אז תסבירי למה הוא מתעלם ממני ולא מגיב אליי?
אנונימית- אז תסבירי למה הוא מתעלם ממני ולא מגיב אליי?
אמ זה ממש לגיטימי בין אחים אח שלי אם היית על סף מוות לא היה מתייחס אליי אין לך על מה להרגיש אשם וגם אם הוא פגוע ממך זה יעבור לו או שפשוט תבקש סליחה אם זה באמת פגע בו
אנונימית
שואל השאלה:
ביקשתי ממנו סליחה כמה פעמים והוא לא מגיב
ביקשתי ממנו סליחה כמה פעמים והוא לא מגיב
אז תיתן לו קצת זמן הוא בטוח יחזור לדבר איתך מתישהו וחוץ מזה הוא גם העליב אותך אז אתם פייטים אין לך מה להרגיש אשם כי הוא גם אשם באותה מידה
אנונימית
קודם כל, מניאק זו לא מילה פוגעת, זו מילה "רעה" שהמציאו כקללה, מה שהוא אמר זה כן פוגע כי הוא אמר לך דברים שיכולים באמת להעליב אותך, דבר שני הוא נשמע כמו מניאק גדול מאוד, דבר שלישי, ככה אתה רוצה שהוא ילמד? אם הוא אחיך הקטן אתה צריך ללמד אותו לתת כבוד בסיסי לאנשים, ומה הוא מתעלם ממך? מה הוא בן 8? פעם אחת החזרת לו באותו מטבע הכל בסדר!
אנונימי
זה בסדר אתה צריך לשמוע אותי ואת האחים שלי
אני מבינה אותך, זה די פוגע להגיד דבר כזה לאחיך אבל אמרת את זה בלהט הרגע ואני בטוחה שלא התכוונת לזה.
אבל הוא די אמר דברים שלי לפחות נשמעים הומופובים.
אני בטוחה שאם תתנצל או שתדברו על זה יהיה בסדר, תסביר לו שזו זכותך לרצות לחזור לדירה של הבן זוג שלך ושהוא לא צריך להיעלב מזה ❤
אבל הוא די אמר דברים שלי לפחות נשמעים הומופובים.
אני בטוחה שאם תתנצל או שתדברו על זה יהיה בסדר, תסביר לו שזו זכותך לרצות לחזור לדירה של הבן זוג שלך ושהוא לא צריך להיעלב מזה ❤
זה לא מאוד נורא, אבל בוא אני אתן לך פרשנות שונה: הוא פשוט מתגעגע אליך.
שואל השאלה:
הוא מתנהג כאילו אני אוויר
הוא מתנהג כאילו אני אוויר
אני אומרת לאחותי טיפשה על בסיס יום יומי.
אני רבה איתי מלא מלא לצערי אבל כבר לא אכפת לי ממנה והיא רק בת11
אני רבה איתי מלא מלא לצערי אבל כבר לא אכפת לי ממנה והיא רק בת11
שואל השאלה:
הומוספיאנס ממין זכר- אני יודע שזו יכולה להיות הסיבה..
הומוספיאנס ממין זכר- אני יודע שזו יכולה להיות הסיבה..
צודק בהחלט איך לא חשבתי על זה^
שואל השאלה:
your bebe- אמא שלי חינכה אותי בצורה קצת שונה... אסור לדבר לא יפה לא בבית ולא מחוץ לבית אחרת זה עונש וגם הכי חשוב זה לפגוע באחר...
your bebe- אמא שלי חינכה אותי בצורה קצת שונה... אסור לדבר לא יפה לא בבית ולא מחוץ לבית אחרת זה עונש וגם הכי חשוב זה לפגוע באחר...
תשב איתו לשיחה. תוודא את הדברים. אולי הוא מתגעגע, אולי הוא עוד לא עיכל את היציאה שלך מהארון, ואולי הוא מנייק...
שואל השאלה:
את היציאה שלי מהארון.... זה קרה בגיל ארבע עשרה שיצאתי... עכשיו אני בן שבע עשרה
את היציאה שלי מהארון.... זה קרה בגיל ארבע עשרה שיצאתי... עכשיו אני בן שבע עשרה
שואל השאלה:
הוא אחי הקטן- אני פשוט בדרך כלל בוכה לו מול הפנים, הוא לא בוכה מולי.. אולי פעם אחת זה קרה
הוא אחי הקטן- אני פשוט בדרך כלל בוכה לו מול הפנים, הוא לא בוכה מולי.. אולי פעם אחת זה קרה
זה מפריע לו שאתה בוכה?
וואו...
למה כשאחותי הגדולה קוראת לי ח*א, זבל, פראיירית, היא לא מרגישה כמו שאתה...
לא ביג דיל, זה לא שבכלל אכפת לו. הוא כבר שכח.
למה כשאחותי הגדולה קוראת לי ח*א, זבל, פראיירית, היא לא מרגישה כמו שאתה...
לא ביג דיל, זה לא שבכלל אכפת לו. הוא כבר שכח.
חייבת לציין שאתה נשמע פשוט נסיךך
ולשאלה...
תכין לו אוכל שהוא אוהב כי אוכל תמיד עוזר.
ולשאלה...
תכין לו אוכל שהוא אוהב כי אוכל תמיד עוזר.
אני מקלל את אח שלי בלי סוף
אבל זה לא בסדר שהוא צחק עליך בנוגע לנטיה המינית שלך
אבל זה לא בסדר שהוא צחק עליך בנוגע לנטיה המינית שלך
אנונימי
שואל השאלה:
הומוספיאנס ממין זכר- כן אבל הפעם הוא היה ממש... אדיש איתי
הומוספיאנס ממין זכר- כן אבל הפעם הוא היה ממש... אדיש איתי
שואל השאלה:
הוא לא צחק על הנטייה המינית שלי... הוא הראשון שאמר לי שזה לא משנה לו כשיצאתי מהארון
הוא לא צחק על הנטייה המינית שלי... הוא הראשון שאמר לי שזה לא משנה לו כשיצאתי מהארון
שואל השאלה:
אם אני אכין לו אוכל המטבח ישרף-
אם אני אכין לו אוכל המטבח ישרף-
תשב איתו לשיחה. אני חושב שיש פה משהו הרבה יותר עמוק. בהתחשב בעובדה ששניכם גדלתם בבית לא מקלל.
אה ודרך אגב יש לך אומץ לספר את מה שקרא בלי אנונימי
אנונימי
אח שלי מברך אותי בקללות על כל הגוונים והסוגים שלהן ואני בחזרה כמובן
אנונימית
אתה תמיד יכול להזמין לו אוכל.
גלידה וואפל בלגי יעשו את העבודה תמיד(:
גלידה וואפל בלגי יעשו את העבודה תמיד(:
שואל השאלה:
אני לא יודע איך יש לי אח כזה אבל הוא לא אוהב מתוק
אני לא יודע איך יש לי אח כזה אבל הוא לא אוהב מתוק
אכן ילד מוזרר
פשוט תזמין לו משהו שהוא אוהב
פשוט תזמין לו משהו שהוא אוהב
אני מת כולה מניאק מסכן אחי הקטן איך שאני מקלל אותו קללות כאלה לא תמצא גם בפרק של הקללות בבובספוג
הכל טוב, יצאת בסדר...
אח שלי קרא לי הרבה יותר נורא והוא בן 11
so...
אח שלי קרא לי הרבה יותר נורא והוא בן 11
so...
וואו איזה מכבד אתה זה מקסים נורא אבל אל תרגיש ככ רע לפי דעתי הוא צריך להתנצל ולכבד את אח שלו הגדול וזה בסדר גמור רוב האחים מקללים אחד את השני
רק מניאק? אני קורא לאחי בן ז*נה אפילו שאנחנו מאותו אמא אבל בצחוק
אנונימי
סליחה אם זה אישי... אתה טרנסגנדר?
אנונימית
סליחה אם זה אישי... אתה טרנסגנדר?
אנונימית