13 תשובות
תשחק להן בלב
שכחת לכתוב את הלא אני חושבת.
למה אתה צריך להיות מנייאק לבנות
שואל השאלה:
ואיך משחקים להן בלב?
אנונימי
תשחק להן ברגשות
שואל השאלה:
im the queen לא הבנתי
אנונימי
מצטרף לשאלה, ומצטער בנות אתן הובלתן אותנו לזה. רק ה"מניאקים" זוכים לקבל את הלב שלכן ואלה שיותר מידי טובים נדפקים מיזה רצח
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי צודק
אנונימי
תתחבר אליהן, תשחק אותה ידיד שלהן ואם אתה חתיך אז בכלל תגרום להם להתאהב בך, תן להן את האשליה שיש ביניכם משהו מיוחד וברגע שהיא חושבת שאתה שלה - תוריד בה בבום
להגיד את שמנה ומכוערת אף אחד לא ירצה אותך יום אחר כך שאלה בסטיפס והכותרת אני לא גומרת לבכות
תכניס אותן להריון ותברח
להיות אלים כלפיהן
אנונימי
לדבר אליהם מכוער
להתנהג אליהם שהם זבל
לפגוע להם בלב
אישית אני חושבת שזה לא טוב אני אוהבת אישית אופי חמוד ונחמד פחות כאלה אנשים אבל כל אחד והטעה שלה