4 תשובות
שואל השאלה:
ההורים שלי ניסו כל דבר.
ההורים שלי ניסו כל דבר.
אנונימית
זה לא נכון שנהיים חולים מללכת בלי גרביים, בדקו את זה כב.
ולשאלה, תדברי על זה עם ההורים שלך הם בטח יוכלו לשאול פסיכולוג או משהו איך לדבר איתה על זה
ולשאלה, תדברי על זה עם ההורים שלך הם בטח יוכלו לשאול פסיכולוג או משהו איך לדבר איתה על זה
לגבי הגרביים תנסי לקנות לה גרביים בלי תפר, זה פשוט מפריע לה זה הגיוני,
ותחתונים ומכנסיים תיקני יותר רחבים ושפחות נהיים צמודים
ותחתונים ומכנסיים תיקני יותר רחבים ושפחות נהיים צמודים
להכריח אותה לשים זה ממש לא טוב
עוד מעט קיץ ואם היא תסתובב ככה עם הנעליים הזעה וההפרשות יגרמו לה לפטריות ברגליים אסור
עוד מעט קיץ ואם היא תסתובב ככה עם הנעליים הזעה וההפרשות יגרמו לה לפטריות ברגליים אסור
באותו הנושא: