8 תשובות
תנסי להתחבר אלייה מחדש מסכנה מה היא אשמה?תנסי להתחבר אלייה תגלי בה צדדים שתאהבי אני בטוח בזה עדיין היר אחותך אתם מאותו דם ..
תקשיבי, את לא הילדה היחידה בבית...
יש לך אחים שזקוקים ליחס, בעיקר אם הם קטנים יותר... הסבלנות שלהם להתעסק בדברים אחרים נמוכה.
את לא יכולה לשנוא אותה, זו אחותך... ועוד היא לא עשתה לך כלום.
אם את דורשת יותר יחס מההורים - דברי איתם.
אבל את צריכה להבין שזה לא קל.
יש לך אחים שזקוקים ליחס, בעיקר אם הם קטנים יותר... הסבלנות שלהם להתעסק בדברים אחרים נמוכה.
את לא יכולה לשנוא אותה, זו אחותך... ועוד היא לא עשתה לך כלום.
אם את דורשת יותר יחס מההורים - דברי איתם.
אבל את צריכה להבין שזה לא קל.
את סתם שונאת אותה היא לא אשמה שההורים נותנים לה יחס יותר מלך תדברי עם ההורין שלך על סה פדוט
שנאה לאחותך מהסיבה הזו היא מטומטמת חדעתי
שנאה לאחותך מהסיבה הזו היא מטומטמת חדעתי
זה הגיוני ממש ונפוץ.
למעשה בהדרכות הורים אפילו מדברים על זה..
הכרתי מישהי כזו.. אם את מרגישה שאת לא יכולה להתגבר על זה לבד ממליצה לשתף את אחד ההורים שלך ואולי לפנות לטיפול.
למעשה בהדרכות הורים אפילו מדברים על זה..
הכרתי מישהי כזו.. אם את מרגישה שאת לא יכולה להתגבר על זה לבד ממליצה לשתף את אחד ההורים שלך ואולי לפנות לטיפול.
שואל השאלה:
זה לא רק מזה והרוב בתשומת לב היא אשמה
ברגע שהיא רואה את ההורים נותנים לי לשנייה תשומת לב היא מתחילה לבכות או לדבר כדי שהם יעזבו אותי
וזה לא קשור לזה שהיא הקטנה אני האמצעית ולאחותי הגדולה יש בעיות אז נותנים לשתיהן יותר ולי בגלל זה פחות
הרבה פחות ונמאס לי אפילו
הייתי בתחרות שהשקעתי בה כל כך במשך חצי שנה לא היה לי ימי שבת וכל יום בשנייה שהבית ספר נגמר נשארתי שם כד להתאמן עד ל10 בלילה כל יום ויום והייתי הכי טובה וניצחתי אחרים וביום של התחרות אבא שלי רצה לבוא לראות ואמא שלי הייתה צריכה להישאר בבית ולא הייתה לי בעיה עד שאחותי הקטנה שמעה על זה והתחילה לצרוח שהיא לא רוצה להישאר עם אמא היא רוצה גם עם אבא אז אבא שלי לא בה לתחרות נסעתי בתחבורה ציבורית שעתיים בדרך שאמורה להיות 20 דקות והתחרתי בלי אף אחד שיעודד אותי בגללה היא פשוט חרא של ילדה היא אלימה ניסיתי להיות נחמדה אליה פעם והכנתי לה יום כיף בניתי דברים של קרנבל פעילויות ואפילו הכנתי לה צמר גפן מתוק והיא פשוט בעטה בי ונשכה אותי בגלל שהיא לא קיבלה מספיק טופי היא כפויית טובה וגאד החיים שלי היו הרבה יותר טובים בלעדיה כבר הזכרתי את זה שנכנסתי לטיפול פסיכולוגי בגללה והייתי על תרופות בגללה
זה לא רק מזה והרוב בתשומת לב היא אשמה
ברגע שהיא רואה את ההורים נותנים לי לשנייה תשומת לב היא מתחילה לבכות או לדבר כדי שהם יעזבו אותי
וזה לא קשור לזה שהיא הקטנה אני האמצעית ולאחותי הגדולה יש בעיות אז נותנים לשתיהן יותר ולי בגלל זה פחות
הרבה פחות ונמאס לי אפילו
הייתי בתחרות שהשקעתי בה כל כך במשך חצי שנה לא היה לי ימי שבת וכל יום בשנייה שהבית ספר נגמר נשארתי שם כד להתאמן עד ל10 בלילה כל יום ויום והייתי הכי טובה וניצחתי אחרים וביום של התחרות אבא שלי רצה לבוא לראות ואמא שלי הייתה צריכה להישאר בבית ולא הייתה לי בעיה עד שאחותי הקטנה שמעה על זה והתחילה לצרוח שהיא לא רוצה להישאר עם אמא היא רוצה גם עם אבא אז אבא שלי לא בה לתחרות נסעתי בתחבורה ציבורית שעתיים בדרך שאמורה להיות 20 דקות והתחרתי בלי אף אחד שיעודד אותי בגללה היא פשוט חרא של ילדה היא אלימה ניסיתי להיות נחמדה אליה פעם והכנתי לה יום כיף בניתי דברים של קרנבל פעילויות ואפילו הכנתי לה צמר גפן מתוק והיא פשוט בעטה בי ונשכה אותי בגלל שהיא לא קיבלה מספיק טופי היא כפויית טובה וגאד החיים שלי היו הרבה יותר טובים בלעדיה כבר הזכרתי את זה שנכנסתי לטיפול פסיכולוגי בגללה והייתי על תרופות בגללה
אנונימית
תקשיבי, היא עדיין קטנה והיא לא מבינה מה היא עושה.
הייתי ממליצה לך לשתף את ההורים שלך בתחושות שלך.
הייתי ממליצה לך לשתף את ההורים שלך בתחושות שלך.
אנונימית
אני שונאת את אחותי הגדולה
ילדה נוראית
אולי בגלל זה?
תשמעי, אישית, לא ביקשתי להיוולד אז זאת בטוח לא אשמתי p:
תדברי עם ההורים (למרות שמניסיון אישי לא עובד ף-ף)
ילדה נוראית
אולי בגלל זה?
תשמעי, אישית, לא ביקשתי להיוולד אז זאת בטוח לא אשמתי p:
תדברי עם ההורים (למרות שמניסיון אישי לא עובד ף-ף)
זה גם אצלי ככה שהיא תגדל הכל יהיה בסדר והיא לא תציק יותר
באותו הנושא: