5 תשובות
גם אני ככה עם אח שלי.. /: זה די עצוב
אנונימית
קצת מוזר
אולי את פסיכופתית
זה בסדר לפי דעתי גם אני לא מתה על אחים שלי אבל אני ממש לא שונאת אותו
מוזר.
אולי זו סתם תקופה... קורה, אבל תנסי להוציא את זה מהראש שלך.. אל תחשבי ככה ותדברי ככה, לא לעניין.. זו מחשבה חולנית לחשוב שאם תמות זה לא יזיז לך.