6 תשובות
אני בכיתה י' זה עוד לא אתגר גדול בשבילי כי אני בבית ספר שפחות מקפיד על ציונים, אל תלחצי הכל יהיה בסדר, אם יש לך אחים או אחיות תאמיני לי שלהתחבר אליהם יותר זה טוב ומשמח ותנסי להנות כמה שיותר בחופש
מבינה אותך לגמרי, אני באותו מצב בול רק מסיימת תיכון מבינה?
זה ממש מלחיץ איך שהזמן טס והלוואי שיכולתי לחזור לתחילת שנה, אבל אין מה לעשות
אני יודעת שזה קשה
כיתה ט יותר כיף מ ח תאמיני לי את מרגישה מלכת העולם
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל מרגיש לי שרק אתמול התחלתי חטיבה וכבר אני קרובה לשנה האחרונה וזה מלחיץ ברמןת
אנונימית
הייתי בדיוק באותו המצב שלך שנה שעברה, ועכשיו אני בכיתה ט' והרבה יותר טוב לי
ח' זאת השנה הכי מבאס בחטיבה
ט' עדיף בהרבה
הלוואי שאלה היו הצרות שלי