10 תשובות
שלום, אין לך מה לפחד מאימון בחדרה. אמנם חדרה היא עיר די מוזנחת, אך מתאימה למגורים ולאימונים.
שלך, גחלילית.
עריכה: הבנתי שרשמת "חרדה" ולא "חדרה". כמו שאמרו בתשובות כאן, תשתי מים, תנשמי ותקחי הפסקה קצרה.
שלך, גחלילית.
עריכה: הבנתי שרשמת "חרדה" ולא "חדרה". כמו שאמרו בתשובות כאן, תשתי מים, תנשמי ותקחי הפסקה קצרה.
תנשמי,תשתי מים. עם את רואה שה לא מפסיק אחרי חצי שעה אז לכי לבית ואם זה הפסיק לך את יכולה להתאמן אבל מנמליצה לך תרגילים יותר קלים כדי שזה לא יחזור לך שוב.
בהצלחה (:
בהצלחה (:
לכי לשירותים תשתי מים ותנשמי נשימות עמוקות את לא חייבת להשאר באימון אם זה מקשה עלייך כרגע
אז אולי תעצרי את האימון
עדיף לא להמשיך במצב כזה
עדיף לא להמשיך במצב כזה
אולי תעשי אימון קרדיו, כמו ספינינג, ותיכנסי לזה ולא תעצרי.
עד שיהיה לך ממש מספיק
עד שיהיה לך ממש מספיק
מצחיק אבל לא עוזר^^^^^
לדעתי תפסיקי את האימון ותחכי שזה יעבור או שתילכי הביתה כי עדיף לעשות אימון בכיף אחרת זה מוריד מהחשק
שואל השאלה:
אני פשןט בלחץ אני לא יודעת למה
אני פשןט בלחץ אני לא יודעת למה
אנונימית
מה גורם לך לעצור?
חרדה של מה? משהו יושב לך על הלב? תנסי לעצור רגע את האימון להבין מה קורה לשתות מים אם את יכולה תמשיכי להתאמן בלי לחשוב על כלום ואם לא אז תלכי הביתה תחזרי מחר הכל טוב
באותו הנושא: