7 תשובות
יש לך עוד זמן
את תכירי בצבא
את תכירי בצבא
אוקיי.
אני בטוחה שאת בןאדם מדהים.
אני בטוחה שמי שהלך מהחיים לא היה צריך להיות שם.
ומה שלא היה אמור לקרות לא קרה.
את רק עוד בת 17 כל החיים לפנייך.
אני בטוחה שאת מהממת ומדהימה וכולם ירצו אותך.
בסוף יגיע מישהו שבאמת שווה אותך.
הדברים האלה לוקחים זמן ובאים מהמקומות הכי לא צפויים.
לבזבז עליהם את המחשבה והיום לא עוזר בכלום.
במקום זה תצאי,תבלי,תכירי אנשים ולכי תדעי מה אלוהים מתכנן לך:)
אני בטוחה שאת בןאדם מדהים.
אני בטוחה שמי שהלך מהחיים לא היה צריך להיות שם.
ומה שלא היה אמור לקרות לא קרה.
את רק עוד בת 17 כל החיים לפנייך.
אני בטוחה שאת מהממת ומדהימה וכולם ירצו אותך.
בסוף יגיע מישהו שבאמת שווה אותך.
הדברים האלה לוקחים זמן ובאים מהמקומות הכי לא צפויים.
לבזבז עליהם את המחשבה והיום לא עוזר בכלום.
במקום זה תצאי,תבלי,תכירי אנשים ולכי תדעי מה אלוהים מתכנן לך:)
אנונימית
לא לדאוג אני בן 20 ויש לי חברים שהשנה היה להם חברה ראשונה ויש לי עדיין חברים שלא היה להם בכלל חבר או חברה. זה יבוא לא לדאוג אני בטוח.
כל החיים לפנייך:)
יש עוד מלא אנשים בעולם אין סיכוי שאת תישארי לבד.
יש עוד מלא אנשים בעולם אין סיכוי שאת תישארי לבד.
אנונימית
זה לא נורא חיים עוברים דברים ההפך את צריכה להתגאות בעצמך ששמרת על עצמך זה לא מובן מאליו היום הכל בסדר הכל יגיע בזמן שלו.
אין לך איך כל כך את כן יכולה לתת פחות יחס לגיל שלך ולזה שלא התנשקת שבאמת אין לזה משמעות
תשמעי, אני באותו מצב כמו שלך ואני עדיין מאמין שאמצא מישהי...יהיה בסדר - תגידי תודה שאת עדיין צעירה.
באותו הנושא: