2 תשובות
לנשום עמוק , נשימות עמוקות עוזרות.
גם לקיא, וגם ללחץ.
אינך צריכה לחשוב מחשבות כה שליליות,
הינך צריכה לנוח, ולשון. ולא להיות בחשש שאם יקרה, ומה יקרה. לא יקרה, ולא יקרה כלום, מחשבה יוצרת מציאות.
וגם אם? הכל בסדר.
זה בסדר לשחרר. זה לא מזיק, הגוף מוציא את כל החיידקים.

מומלץ לקחת שקית לצידך, או על המיטה.
למקרה ויהיה, ושוב.
אם יהיה, ה-כל, בסדר.
שהבחילה הרגילה נשארת כזה עם טעם מר בפה שמתלווה ולא נגמרת בהקאות
זה נובע כנראה מטעמים שונים שפחות התחברת אליהם או סתם כי זה לא התיישב טוב בקיבה
ובחילה עם הקאות זה תחושה יותר פיזית שאתה נמש מרגיש שגוף קיא יושב לך על הגרון ולא משחרר עד שתקיא
הדרך של הגוף להעיף את החרא שיש לנו בגוף