5 תשובות
כי הייתה לך בחילה?
אולי אכלת משהו לא טוב
אולי אכלת משהו לא טוב
אנונימית
תלכי לרופא
אל תלכי לרופא זה כנראה כלום
אם זה ימשיך לכי אבל אל תסיקי מסקנות
אם זה ימשיך לכי אבל אל תסיקי מסקנות
אנונימית
שתי מים עם לימון
אנונימית
אכלת יותר מדי?
אנונימית
באותו הנושא: