3 תשובות
לצייר
מה שהכי עוזר לי בשיעורים זה להיות עם אוזניה אחת ולשמוע מוזיקה. אם אני שוכחת את האוזניות שלי בבית אני לא לומדת בכלל
מתעסקת בציפורניים שלי זה עוזר
באותו הנושא: