3 תשובות
לא נותנים
היה לי תוספת זמן ואני לא לוקחת ריטלין או אטנט

פשוט הבאתי למנהל את האיבחון שלי (הפרעות קשב וריכוז+ היפראקטיביות) ואוטומטית נתנו לי תוספת
תבקשי מהיועצת תגידי לה שקשה לך לסיים את המבחנים ושיש לך adhd זה עד כדי כך פשוט הם ישר אומרים כן ברגע שהם שומעים adhd מניסיון שלי לפחות זה לא תקף לבגרויות אבל זה יותר קשה להשיג