6 תשובות
אני חושבת שכן
לא חולני אבל לא יהיה לך נוח
זה פשוט עצוב
אני לא יודעת כמה זה נורא פשוט עצוב
אני לא יודעת כמה זה נורא פשוט עצוב
כמו שמעלי אמרו, זה פשוט ממש עצוב
אנונימית
זה עצוב
לא חולני
לא חולני
לא חולני זה פשוט חלק מהדרך שלך להשלים עם עצמך
אם המראה שלך באמת מפריעה לך אז תנסי לאכול יותר בריא ולעשות ספורט ולהרזות בצורה בריאה ומבוקרת וגם אם לא, הכל טוב, אני בטוחה שאת מהממת גם ככה
מלא בהצלחה לך, מוזמנת להתייעץ בפרטי אם את צריכה
אם המראה שלך באמת מפריעה לך אז תנסי לאכול יותר בריא ולעשות ספורט ולהרזות בצורה בריאה ומבוקרת וגם אם לא, הכל טוב, אני בטוחה שאת מהממת גם ככה
מלא בהצלחה לך, מוזמנת להתייעץ בפרטי אם את צריכה
באותו הנושא: