3 תשובות
דירגתי הכי גבוה במנילה
לחפור להם לא עוזר
אנונימית
אני לא בת אבל אספר לך על התהליך שלי
בהתחלה סירבתי לתותחנים
אמרתי כן לטכני (לא כדאי)
ואחרי שחפרתי להם על מצב רע מאוד של כאבי גב שיחררו אותי לקצין מיון בחיל ירוק.
אני מאמין שלבנות הרבה יותר קל להשיג תפקידים.
המון בהצלחה!
אנונימי
חקרתי על התפקיד מראש (כולל מתי המיונים וכל זה כדי לוודא שאני לא מפספסת כי זה תפקיד עם מיונים פעם בשנה)
דירגתי הכי גבוה במנילה
שלחתי הודעה למיטב עם כל הסיבות למה אני חושבת שאני מתאימה לתפקיד
שמתי לב להודעות לוודא שאני לא מפספסת את הזימון למיונים
כששלחו את המיונים שלחתי כל מה שהם רצו כמה שיותר מוקדם
התכוננתי מראש למיונים ולראיון האישי, אפילו עשיתי סימולציות עם חברים ומשפחה ועניתי לעצמי על שאלות שחשבתי שישאלו מראש
נכנסתי בול בזמן למיונים בזום ועשיתי את הכי טוב שלי
ואחרי שבוע קיבלתי הודעה שעברתי את המיונים;)