3 תשובות
חפשי טרגט 21 בגוגל.
בהצלחה :) הבחירה הנכונה לגמרי.
זה נורא קל פשוט צריך להתמיד ולא לפחד מהכלא
כי רוב הסיכויים שלא תיכנסי אליו וגם אם כן זה לא הכלא הכי נורא וגם זה עדיף משירות שלם

כל מה שצריך לעשות זה לסרב לבצע את התפקיד ולדרוש לראות קבן
אצל הקבן להגיד שנמאס לך מצהל וזה לא בשבילך או משהו בסיגנון וכד'
פגישה ראשונה הוא לא ישחרר אותך, כאן מתחילה ההתמדה
אחרי כל פגישה עם הקבן שהוא לא משחרר אותך את קובעת חדשה - אין להם זכות לסרב לך


תסרבי לבצע את התפקיד + עבודות אחרות ותגידי שאת לא עושה כלום עד שאת לא רואה קבן (שקבעת אליו כבר פגישה כן)
זה כמובן יהיה סירוב פקודה - במשפט(אם יקרה, תלוי מפקדים וכד) תגידי שאת דורשת קבן ולכן לא מבצעת את התפקיד
גם אם יקבעו לך כלא - מגיע לך קבן לפני
ואת אולי תצליחי להשתחרר כאן

כלא - סיכוי נמוך שיקרה, אבל אם כן אז להתנהג בהתאם כדי לא להישאר שם אקסטרא זמן
אחרי השיחרור מהכלא - לחזור על לדרוש קבן ולא לבצע את התפקיד.
ואז יבינו שאפילו כלא לא מפחיד אותך ויצטרכו למצוא פיתרון שהוא יהיה לשחרר אותך על נפשי.

תירוצים כמו "אין קבן בבסיס" וכד - חייבים לתת לך להיפגש איתו, אז גם אם תצטרכי לקבל הפניה לנסוע לאינשהו או שיש מלא זמן עד לתור שלך לקבן - בעיה שלהם, את לא עושה את התפקיד + מטלות אחרות עד שאת לא רואה אותו
התאבדתי