6 תשובות
שואל השאלה:
אני אנסה לצאת אבל הבנתי שהסיכוי ממש קטן
אז יש לך עוד המון זמן, יש מקצה שלם במוקד הטלפוני של מיטב שמוקדש לפניות לגבי שיבוץ. נסי לחפור להם כמה שאת יכולה לגבי השיבוץ, לפחות שיהיו מוכנים מראש. ואז תערערי אצל הקצינת מיון בבקום. סביר להניח שזה יעזור.
שואל השאלה:
קיבלתי היום ל16.4
למה שתערערי בבקום, עדיף כמה שיותר מהר לפסול את התפקיד אל תדחי דברים
מתי קיבלת את השיבוץ? מתי הגיוס?
אם יש לך כנס מתגייסים לפני הגיוס תלכי שם הכי קל לשנות שיבוץ אם אין תתגייסי לתפקיד הזה ותצאי רק כשתגיע כבר לקו כי האופציות תפקידים שיתנו לך שם יותר מגוונות וגם לא מוציאים מהתפקיד הזה בקלות בכלל בקו הכי קל לצאת ממנו
אנונימית