8 תשובות
שואל השאלה:
^העבודה לא מתסכלת אותי, מה זו התגובה הזאת? אמרתי שזה שאני עושה בדיוק את אותה העבודה הקשה כמוהם ומקבלת פחות מתסכל אותי.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ביררתי איתם, הם אמרו לי כמה הם מקבלים.
אנונימית
תלוי מה ההפרש ואולי יש דברים שאת לא יודעת בנוגע להם ואיך שהם עובדים ומספר שעות. יש לך דרך לדעת במאה אחוז שמשלמים להם יותר?
אמרת
"זה ממש מתסכל אותי".
אני חושבת אם העבודה שאת עובדת בה גורמת לך להרגיש ככה ואת עובדת קשה ובכל זאת מקבלת שכר נמוך תגשי אליה ותגידי לה את זה. זהו. אני חושבת שהתגובה שלי מעולה
אין מה לעשות עם זה בתכלס
אולי פשוט תמצאי עבודה שמביאה לך יותר.
ואם העבודה מתסכלת אותך אולי כדאי שלא תעבדי שם.
דבר ראשון תבררי איתם את זה אם את מרגישה בנוח כדי לדעת שלא סתם חשבת ואולי יש סיבה, אם באמת את צריכה לדבר אז פשוט תגידי לה
היי,
שמעי______
פשוט תבקשי העלה בשכר לשכר ששאר העובדים אמרו, אם זה מסתבך, תגידי שהשוואת שכר עם העובדים האחרים מבלי לציין שמות