5 תשובות
במקרה הזה לא צריך
גם די בטוחה שזה מגיל מסוים
רק אחרי שנה
לא צריך ותק של שנה
נוער לא משלמים פיצויים כי אלו בעצם הכספים שמהעסיק מפריש לפנסיה
באותו הנושא: