5 תשובות
במקרה הזה לא צריך
גם די בטוחה שזה מגיל מסוים
רק אחרי שנה
לא צריך ותק של שנה
נוער לא משלמים פיצויים כי אלו בעצם הכספים שמהעסיק מפריש לפנסיה