3 תשובות
בעיקרון לא אבל אני כבר חצי שנה עם ראוקטאן ואני מתאמנת קשוח ולא קורה לי כלום
אנונימית
אני אישית מתאמן 6 פעמים בשבוע ואני עם ראקוטן אני מרגיש הרבה פעמים חולשה והשרירים שלי ממש ממש כואבים אחרי כל אימון אבל עם תתאמן קצת פחות ותו לגוף שלך זמן בין אימונים זה בסדר אבל תהיה מוכן
אנונימי
נראלי שלא
באותו הנושא: