12 תשובות
מה הבעיה?
אסור אימונים אינטנסיביים, אימונים קלילים מותר
שואל השאלה:
זה עושה כאבי שרירים ופוגע בשריר לפי מה שידוע לי
שואל השאלה:
תראה בקישור
שואל השאלה:
זה מכשיר שמחשב אינטנסיבי?
אני לא חושבת
זה יותר איסור על אירובי לדעתי
אתה מחליט מה זה אינטנסיבי, אינטנסיבי זה 2-1 חזרות לפני כשל, או כשל, או אחרי כשל.
שים משקל שאתה יכול לעשות 20 חזרות ותעשה 15
אבל יכול להיות שזה תקף בעיקר לאירובי, בכך מקרה תדברי עם הרופא שוב
^בדיוק, תבקש שיסביר לך בדיוק מה מותר ומה אסור
שואל השאלה:
במכבי תור לרופא עור יש רק לעוד שלושה חודשים! אין טלפון אין כלום עם מי לדבר..
תעשי אימונים ממש ממש קלילים ואם מתחילים לכאוב לך השרירים תפסיקי.
כשאני לקחתי רואקוטן היו לי כאבי שרירים מכל דבר קטן אז לא התאמנתי בכלל אבל זה אינדיבידואלי אולי לך יכאב פחות