6 תשובות
אסור להשתזף
שואל השאלה:
אבל מותר להיות בשמש? כיאלו ים בריכה? עם קרם הגנה כמובן
אנונימית
אסור לצאת לשמש לא משנה עם קרם הגנה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה אני עושה אם אני באמצע לקיחת רואקוטן וב2/7 אני באילת?
אני מסיימת עם התרופה ב30/7
אנונימית
את יכולה
פשוט אסור להשתזף זאת אומרת שימי מלא אבל מלא קרם הגנה בכל הגוף ותחדשי כל שעה /שעה וחצי
תשתי מלא מים , תסתובבי עם כובע אם את אוהבת ותהיי הרוב מתחת לצל
נו הראקוטן לא אלרגי לאילת פשוט לא להיחשף לשמש