6 תשובות
אסור להשתזף
שואל השאלה:
אבל מותר להיות בשמש? כיאלו ים בריכה? עם קרם הגנה כמובן
אבל מותר להיות בשמש? כיאלו ים בריכה? עם קרם הגנה כמובן
אנונימית
אסור לצאת לשמש לא משנה עם קרם הגנה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה אני עושה אם אני באמצע לקיחת רואקוטן וב2/7 אני באילת?
אני מסיימת עם התרופה ב30/7
אז מה אני עושה אם אני באמצע לקיחת רואקוטן וב2/7 אני באילת?
אני מסיימת עם התרופה ב30/7
אנונימית
את יכולה
פשוט אסור להשתזף זאת אומרת שימי מלא אבל מלא קרם הגנה בכל הגוף ותחדשי כל שעה /שעה וחצי
תשתי מלא מים , תסתובבי עם כובע אם את אוהבת ותהיי הרוב מתחת לצל
פשוט אסור להשתזף זאת אומרת שימי מלא אבל מלא קרם הגנה בכל הגוף ותחדשי כל שעה /שעה וחצי
תשתי מלא מים , תסתובבי עם כובע אם את אוהבת ותהיי הרוב מתחת לצל
נו הראקוטן לא אלרגי לאילת פשוט לא להיחשף לשמש
באותו הנושא: