59 תשובות
לא באתי להשוות בין העומס, רק באה להגיד שכתה יא' עמוסה לכולנו ואני מבינה תבעיה שלך
שואל השאלה:
^ אה יש לך עוד שלושה מבחנים שבוע אחרי זה ???
הולי שיט חשבתי רק אצלי מעמיסים במבחנים
אנונימי
*נושרת מהלימודים*
שואל השאלה:
אבל באמת שלא הבנתי את הבית ספר שלי
יש להם אפשרות לשים את הבגרות הפנימית באנגלית ספרותית מתי שבא להם בפברואר
והם בחרו לשים את זה 6 ימים לפני הבגרות בהיסטוריה :(((
אנונימי
מצטערת לבאס אותך... אבל ככה זה יא. גם לי היה ככה עומס בכיתה יא. ידוע ש יא עמוסה רק בגלל שכל שבוע יש מבחן או מתכונת או בגרות וההבדל בין יא ל יב הוא שב-יב הבגרויות פרוסות על כל השנה ולא צפופות שבוע אחרי שבוע
שואל השאלה:
^^^ חחח
אנונימי
ככה זה ביא
כן זה די דפוק שלא מחלקים את העומס כמו שצריך
אם שואלים אותי צריך להתחיל בגרויות בכתה ט' (היסטוריה למשל, ואז לסיים אותה בי' וזה היה חוסך ככ הרבה)
כי עכשיו אין מוטיבציה לכלום רק רצון לסיים עם עובר ולקלב תעודת בגרות, פעם עוד הייתה מוטיבציה
שואל השאלה:
בתקופה של הבגרויות בקיץ זה נהיה יותר גרוע ?
אנונימי
כן, אחרי פסח יש יום חופש יום מתכונת יום חופש יום מבחן
שואל השאלה:
יש לי בקיץ בגרות במתמטיקה אנגלית מדעי המחשב פיזיקה ותנך
אנונימי
שואל השאלה:
^^ פאק -
אנונימי
פאק תנחןמיי
המלצה שלי- לפני פסח תלמד להכל ככה זה לא יהיה לחוץ לך
שואל השאלה:
כן אני אעשה את זה תודה
אנונימי
שואל השאלה:
שמעתי שאמרו כמה שכיתה יא היא נוראית
לא ציפיתי שהיא תהיה עד כדי כך ככה נוראית -
אנונימי
גם שנה הבאה יש עומס, פשוט לא הכל מפוזר על החודשיים האחרונים
שואל השאלה:
או שיט
אנונימי
כן גם אצלנו היה קשה פשוט תיתן את ההכי טוב שלך
שבוע אחרי יש לי עוד שלושה מבחנים חחח
שואל השאלה:
^ כן אבל זה רק שבוע אחד זה יותר נורמלי
אנונימי
האמת שזה עוד מצב טוב
יש לי שלושה מבחנים בשבוע, מתמטיקה ביולוגיה וסוציולוגיה
יש לי משהו דומה ואני בכיתה ט.....
אנונימית
אני בכיתה ח' והשבוע היה לי מבחן בפיזיקה אנגלית מתמטיקה ביולוגיה ומיצב בעברית
ושבוע הבא יש לי בוחן באנגלית בתרבות ישראל בגאוגרפיה ובמדעים
אחי זה כולה בחנים מחצית א של ח לא באמת משנה לאף אחד
ותרבות ישראל זה בולשיט עם כל הכבוד חחח
אני בכיתה ט' ויש לי בתאריכים יותר צפופים אני מתה
שואל השאלה:
רגע אני בחמות מה -
אנונימי
כיתה ט', בכל רבעון כשיש תקופת מבחנים יש מבחן כל שלושה ימים
נראה לי נורא, לצערי הרב מכיר את זה מקרוב, אני גם ביא ומתמודד עם בעיה דומה. לצערנו זו המציאות שאנחנו צריכים להתמודד איתה ובאמת שזה מוגזם.
אני חייב לומר שכל אלה בכיתה ט/ח שאומרים שאצלהם זה יותר צפוף, זה הגיוני אבל תקחו בחשבון שהמבחנים בתיכון פי 8 יותר קשים וחשובים, במיוחד מתכונות ובגרויות
זה מצב מעולה שבוע שעבר היה לי חמש מבחנים
כן, זה לגמרי הגיוני.
אני כיתה יא' יש לי במחצית 4 סבבים של מבחנים, פלוס בחנים, פלוס מתכונות, פלוס בגרויות
זה יוצא שיש לי משהו יום כן יום לא, אצלך יש עוד קצת מרווחים.
פלוס אני לומדת כל יום עד 5 ולפני בגרויות כל יום עד 7.
כל האלה שבכיתה ח וט סתמו תפה חחח
אנונימית
לאלא
ביחס לתגמול שאתה מקבל מללמוד לדברים כאלה זה באמת טיפשי
ללכת לבית ספר שדורש כל-כך הרבה זמן במקום ללמוד בבית זה דבר מטופש
זהו? זה די קצת יחסית לתקופה עמוסה. תעבור יום לפני על החומר וזהו, לא צריך להגזים
גם אני בי"א ומגבירה מדמח
אני מסיימת כל יום ללמוד בארבע אחהצ
עכשיו אני בתקופת מבחנים, אין בגרויות עדיין מכינים אותנו לבגרויות שיהיו במחצית השנייה
אני מבינה, יא קשה ממש
אין לי כלכך מה להגיד רק לנחם שזה ייגמר מתישהו וזה לא יהיה ככה לנצח 3>
ואני רק חייבת לציין משהו שכל אלה שבכיתות ח, ט, י
שהם מתלוננים פשוט די די באמת קשה לי לשמוע את זה שבזמן שאני מנסה איכשהו לשלב את החיים שלי בתוך כל הלימודים הם מתלוננים שהם מסיימים בשעה שביעית
ואני מסיימת בשעה תשיעית ועשירית
שואל השאלה:
^ מסכים איתך אם הייתי יכול להביא עוד פרח הייתי מביא אבל כבר הבאתי ל 5 בתגובות
אנונימי
זה באמת קשה מאוד ולא הגיוני :(
אני גם בכיתה יא
מלא בהצלחה!!
אני בכיתה ח' ומינימום מבחן בשבוע, לפעמיים 2
על מה המינוס דבר ראשון ):
דבר שני
את צריכה לתכננן את הזמן בצורה נכונה, ואני אומרת את זה כי אני ממש רוצה להשתפר בזה ף-ף
אני מאמינה שאת תצליחי בכולם, רק הכי חשוב
תרגעי
ואני אומרת את זה כי קיבלתי ציון נוראי כי נלחצתי, על שום דבר...
בהצלחה! d:
כמובן שזה לא אותו דבר כי המבחנים קלים יותר אבל לא יודעת^ (אצלי)
זה מצב טוב הלוואי עליי ישלי 3 מבחנים באותו השבוע וכל קורס זה 100 דפים בממוצע
אני לא בכיתה יא וגם אצלי זה הרבה יותר מדי, ממתי יש שלושה מבחנים בשבוע
^^ בהצלחה לך
זה שלי...
13.12 מבחן במתמטיקה
24.12 מתכונת בלשון
26.12 מבחן בתקשורת
6.1 מבחן סוציולוגיה
13.1 בגרות בלשון
ועוד המורה שלי באנגלית עושה בוחן או מבחן כל שבוע
(אני עשיתי את הבגרות בהיסטוריה שנה שעברה)
לי יש בגרויות קיץ והבגרות באנגלית והבגרות במתמטיקה שתיהן באותו שבוע עם הצו ראשון
לא יודעת איך אני עומדת לעשות את זה
^ לא עושה תחרות מי יותר עמוס או משהו רק מראה שכולם נדפקו וכולנו סובלים איתך חחח
שנה הבאה יא', פורשת לחשפנות בחו''ל.
זה עוד סבבה
בהצלחה בלימודי תואר
אנונימית
למרות שמשרד החינוך מטומטם ברמות. מבחנים לא תורמים בכלום
ככה זה כיתות גבוהות
אם אתה חושב שיב' זה שונה אז לא, יש לי שבוע הבא מתכונת באנגלית, בגרות בספרות ושני בחניפ במצמטיקה
מה שטוב זה שלפני מתכונות ובגרויות יש יום חופש אז זה לא כזה נורא
שואל השאלה:
כשיש פה מתנשאים שאומרים ש 2 מבחנים בשבוע זה טוב
אנונימי
מה מתנשאים איך רווח של שבוע בין מבחן או בגרות זה לא יותר טוב מ2 בשבוע?
שואל השאלה:
כי בין מבחן למתכונת לבגרות יש הבדל עצום
אנונימי
שטויות ^
פשוט צריך לא להילחץ
י"א זו באמת שנה מפרכת, אין מה לעשות.. אבל אתה תעבור את זה כמו כולם, ובסוף תוכל להתגאות בעצמך על כך :)
אם זה ינחם אותך, אני ב- י"ב ולוח המבחנים שלי השנה הרבה יותר מרווח משנה שעברה, נכון למחצית הזו בכל אופן (עד עכשיו היו לי לכל היותר שני מבחנים בשבוע). האמת שהשנה העומס הוא יותר עניין של מטלות ופרויקטים ופחות המבחנים (ביניהם מטלת הביצוע באזרחות, הבגרות בע"פ באנגלית ועוד פרויקטים במגמות שלך). תזכור שאמנם זו תקופה קשה, אך אתה בהחלט תוכל לעמוד בה עם מספיק מאמצים. בהצלחה!
אני בח' והמצב שלי גרוע בהרבה
אצל כולם זה ככה, מה שכן אני לא מסכימה עם האמירה "זה יא תתרגלו" זה לא לגיטימי שיהיה כזה עומס, יש לנו 4 מבחנים במחצית במקצועות שאנחנו ניגשים אליהם רק שנה הבאה בקיץ! זה לא הגיוני בכלל. היה אפשר להוריד אותם למבחן אחד או 2 אבל לא ארבע זה מוגזם.
לי יש כל שבוע 2 מבחנים אז.... זה עוד טוב