10 תשובות
לא.
לא מי הם בכלל כל האנשים שמסיבב
וואלה כן זה מוזר לי שכן אבל כן
לא למה שיביך?
זה טוב לגוף שלי ואנשים יסתכלו עליי בהערצה
זה טוב לגוף שלי ואנשים יסתכלו עליי בהערצה
כן נמנעתי כמה פעמים בגלל זה אוףף
כן אבל עם חברה או משהו אז לא
לצערי קצת מביל אותי אבל בעיקר כי מביך אותי להיתקל באנשים שאני מכירה
כל השאר שיזדיינו
כל השאר שיזדיינו
לא מביך, כל אחד מתעסק בעניינים שלו וגם לך לא אמור להיות אכפת
האמת שלא
אני לא יוצאת לריצה כי אני עצלנית
זה לא קשור למבוכה
אני לא יוצאת לריצה כי אני עצלנית
זה לא קשור למבוכה
לא כי אני לא מעניין אותי שיסתכלו לא יסתכלו
תאמיני לי גם אלה שהולכים רגיל בקושי בקושי שמים לב למי שרץ (ככה זה אצלי לפחות)
תאמיני לי גם אלה שהולכים רגיל בקושי בקושי שמים לב למי שרץ (ככה זה אצלי לפחות)
באותו הנושא: