7 תשובות
למה שיפדח?
כי אנשים יודעים שאני מתחרה
מבינה אותך גם אני לא אוהבת שמסתכלים עליי רצה בגלל זה אני רצה במקומות שאני לא מכירה שם את האנשים
אותי זה כן, אז אני יוצא ב1 או 12 בלילה, יותר מפדח אם מישהו שאני מכיר פוגש אותי לא אם סתם אנשים זרים
אותי אישית מפדח לראות אנשים שאני מכירה לא יודעת למה זה מביך אותי צאי עם חברה או משהו
מבין את את ההרגשה.
גם אותי זה היה מפדח כשהייתי בשיא המשקל שלי.
נכון להיום אני עדיין בקושי יותר לריצה בחוץ בגלל שזה עדיין מוזר.
אז אני עושה פשוט אירובי בבית.
LTC
אנשים לא מעניינים אותי תכלס, אני שמה אוזניות ורצה ומרגישה לבד בעולם..