התחברות הרשמה

לצאת לריצות בים לבד, לא מביך?

10 ביוני 2022, 14:10
ריצההליכה    
7 תשובות
ממש לא
הכי כיף
ש
שובלי שחורה
לא
O
Omer levi
לא.ממש לא
אנונימי
מה פתאום
מ
מיצי ראר
לא
מ
מיקו צ'אן.
לא
ס
סודית 2
לא
תהני
T
ThisIsMelody
באותו הנושא:
עד כמה מביך זה לצאת לריצה עם אוזניות אתם חושבים שאנשים ברחוב ישפטו אותי ?
אני רוצה לצאת לריצות אבל זה ממש מביך אותי...
מותר לצאת לריצות?
נכון שסגר והכל אבל מותר לצאת לריצות?
לא מביך לצאת לריצה עכשיו?
קבעתי לצאת לריצה עם ידיד זה מביך?
זה מביך לצאת לריצה מחר בבוקר לבד?לא יודעת למה אבל זה קצת מביך אותי..אני גם רק מתחילה אז אני לא יודעת כל כך
מפחדת לצאת לריצות לבד
מותר לצאת לריצות?
מביך מביך מביך איך לצאת מזה?
התחלתי לצאת לריצות בקיץ, אני מאד נהנת מזה וגם יש תוצאות אבל..