7 תשובות
לא, חברה שלי עשתה את זה הרבה פעמים
וואו זה הכי כיף
הרבה אנשים הולכים לקניון לבד זה לא כל כך מביך
לאע
לא מביך ללכת לקניון לבד לא משנה מה ההקשר.
לא הכי כייף ללכת לבד