6 תשובות
כל אחד הכי טוב בשביל עצמו חא צריך עוד אנשים
השאר זה בונוס תקופתי
השאר זה בונוס תקופתי
כל הכבוד אחי תמשיך ככה זאת הגישה הכי טובה ושיהיה לילה טוב
שואל השאלה:
איזה שם אנימת
איזה שם אנימת
אנונימי
שואל השאלה:
כוססית
כוססית
אנונימי
מבינה אותך זה באמת מאוד משבית כשאתה מרגיש שאתה מאוכזב מכולם ולא מאמין יותר לאף אחד, אבל אולי כן שווה לתת את הצ'אנס לראות אם כן יש מישהו סביבך שאתה בוטח בו ואולי גם תכיר כאלה, בכל אופן תיאחז בזה שאתה בשביל עצמך ואף אחד לא יהיה בשבילך כמו עצמך, ככה תתחזק מזה בזה שתהיה בטוח בעצמך מבלי להיות תלוי יותר מדי באחרים.
הכי טוב לבד למי יש כוח לאנשים תגיד לי
אנונימי
באותו הנושא: