13 תשובות
הלוואי וזה היה הבעיות שלי בחיים
אנונימי
שואל השאלה:
^ זה לא ממש עוזר.
^ זה לא ממש עוזר.
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תגידו משהו אבל!
אני צריכה לשמוע אנשים אחרים!!!
בבקשה תגידו משהו אבל!
אני צריכה לשמוע אנשים אחרים!!!
אנונימית
שואל השאלה:
הנה עוד משהו ששובר לי לגמרי את היום.
כתבתי את כל מה שהיה לי על הלב. ולאף אחד זה לא מזיז.
הנה עוד משהו ששובר לי לגמרי את היום.
כתבתי את כל מה שהיה לי על הלב. ולאף אחד זה לא מזיז.
אנונימית
אני מבין אותך לגמרי גם לי זה קרה, ביום האחרון של הבית ספר הרגשתי שאני לא יכול להיות יותר בכיתה שלי כי הרגשתי שכולם צבועים כי כל הזמן שלמדו בזום הם דיברו איתי ובקשו שאעזור להם אבל אחרי זה לא שמעתי מהם יותר ואז ביום האחרון בקושי יכולתי להסתכל עליהם.
לבסוף דיברתי עם כמה חברים שהם המשיכו איתי שנה הזאתי והצליחו להוציא אותי מזה, מה שאת צריכה זה קצת זמן ולדבר עם מישהו שקרוב אלייך שיבין אותך וייעץ לך איך לעבור את המצב הזה :)
לבסוף דיברתי עם כמה חברים שהם המשיכו איתי שנה הזאתי והצליחו להוציא אותי מזה, מה שאת צריכה זה קצת זמן ולדבר עם מישהו שקרוב אלייך שיבין אותך וייעץ לך איך לעבור את המצב הזה :)
וואי אני מבינה אותך, את התחושה הזו שכביכול אף אחד לא מבין אותי ולאף אחד לא אכפת, אבל תקשיבי לי שזה לא נכון
לגבי החבר הטוב שהתנתק באמצע השיחה, את לא יכולה לדעת מה זה אומר ולדעתי אל תקפצי למסקנות
לגבי חבר שלך שזרק אותך, לא מגיע לו אותך אם הוא עשה את זה בצורה כזו מגעילה
ולגבי חברות שלך שאת מרגישה שהן לא מבינות אותך... תנסי לחשוב למה, זה לא מרוע לב
אולי את פשוט לא משתפת אותן בתחושות שלך, ובמקום זה מסתגרת בתוך עצמץ ושומעת מטאל, אז איך הן יבינו אותך
בכללי, אל תשקעי בתוך החרא של עצמך תעשי משהו שאת אוהבת, צאי לטייל לא יודעת
לגבי החבר הטוב שהתנתק באמצע השיחה, את לא יכולה לדעת מה זה אומר ולדעתי אל תקפצי למסקנות
לגבי חבר שלך שזרק אותך, לא מגיע לו אותך אם הוא עשה את זה בצורה כזו מגעילה
ולגבי חברות שלך שאת מרגישה שהן לא מבינות אותך... תנסי לחשוב למה, זה לא מרוע לב
אולי את פשוט לא משתפת אותן בתחושות שלך, ובמקום זה מסתגרת בתוך עצמץ ושומעת מטאל, אז איך הן יבינו אותך
בכללי, אל תשקעי בתוך החרא של עצמך תעשי משהו שאת אוהבת, צאי לטייל לא יודעת
היי, לי זה מזיז.
אני מצטערת לשמוע שאת מרגישה ככה, ושחבר שלך נפרד ממך. תנסי לעשות משהו שיעסיק את המחשבות שלך, שקצת ייתן לך רגע שקט מהכל. תצאי להליכה, תשמעי מוזיקה, כל דבר שקצת ייתן לך תחושה טובה. אני מבינה שכולם איכזבו אותך, תנסי לדבר איתם על זה ולהסביר להם איך את מרגישה. לגביי חבר שלך, זה הוא שהפסיד אותך. תתקדמי הלאה, זה יהיה קשה אבל בסוף זה יהיה לטובתך. את תצליחי להתגבר על זה, זה רק עניין של זמן. אני כאן בשבילך אם תרצי לדבר.
אני מצטערת לשמוע שאת מרגישה ככה, ושחבר שלך נפרד ממך. תנסי לעשות משהו שיעסיק את המחשבות שלך, שקצת ייתן לך רגע שקט מהכל. תצאי להליכה, תשמעי מוזיקה, כל דבר שקצת ייתן לך תחושה טובה. אני מבינה שכולם איכזבו אותך, תנסי לדבר איתם על זה ולהסביר להם איך את מרגישה. לגביי חבר שלך, זה הוא שהפסיד אותך. תתקדמי הלאה, זה יהיה קשה אבל בסוף זה יהיה לטובתך. את תצליחי להתגבר על זה, זה רק עניין של זמן. אני כאן בשבילך אם תרצי לדבר.
אני מצטערת לשמוע
דבר ראשון שתעשי זה אל תשמעי שירים עצובים תשמעי שירים שמחים שעושים לך טוב דבר שני תורידי את האיפור ואת העצב תחליפי לבגדים של ספורט וצאי לריצה או אפילו הליכה או שתלכי לקניון או שתעשי כל דבר שאת אוהבת ואת מרגישה ממנו סיפוק אמיתי
דבר ראשון שתעשי זה אל תשמעי שירים עצובים תשמעי שירים שמחים שעושים לך טוב דבר שני תורידי את האיפור ואת העצב תחליפי לבגדים של ספורט וצאי לריצה או אפילו הליכה או שתלכי לקניון או שתעשי כל דבר שאת אוהבת ואת מרגישה ממנו סיפוק אמיתי
שואל השאלה:
תודה לכולם! אני אוהבת אתכם מלאא!!
אני עדיין מרגישה חרא. אבל אני מקווה שכשאני אתעורר זה יעבור 3>>>
תודה לכולם! אני אוהבת אתכם מלאא!!
אני עדיין מרגישה חרא. אבל אני מקווה שכשאני אתעורר זה יעבור 3>>>
אנונימית
את ככ מדהימה ואני צריך אנשים כמוך בחיים שלי , ברצינות. ככ אכפת לך מהאנשים סביבך. קחי חיבוק וירטואלי ענק ואני יותר מאשמח לדבר איתך בפרטי אם תרצי <3 אוהב
שואל השאלה:
^ תודה! באמת שזה לא מובן מאליו!!! אני אוהבת אתכם כלכך 3>>
אני אדבר איתך מחר אם אתה רוצהה?
^ תודה! באמת שזה לא מובן מאליו!!! אני אוהבת אתכם כלכך 3>>
אני אדבר איתך מחר אם אתה רוצהה?
אנונימית
אני באמת רוצה להכיר אותך , אז מתי שרק נוח לך :))
פנוי מעכשיו מתי שתרצי
באותו הנושא: