9 תשובות
תאכל יותר ממה שאתה שורף , פשוט תלך לחדר כושר ותבקש שיבנו לך תכנית אימונים ויגידו לך בדיוק מה אתה צריך לעשות , ותלך לדיאטנית שיתנו לך תפריט
דבר ראשון כל אחד מתחיל בחוסר וודאות מה שאתה חייב לעשות זה דבר ראשון לאכול יותר אוכל בריא ממה שאתה אוכל דבר שני אתה חייב לשתות לפחות 3 ליטר מים ביום דבר שלישי להתחיל להרים משקל קל ולאט לאט לעלות למשקל גדול כמו שאתה חושב
בנוגע לתרגלים אני מציע לעשות סטים בהרמת משקולות לידיים ולחיצות חזה אפשר גם שכיבות שמיכה
וכלל אחרון וחשוב לא לוותר
שואל השאלה:
ואיך לדעת אם הטכניקה שלי טובה?
זה שאלה שאני אוהב לשמוע
דבר ראשון אתה מרגיש את השרירים שלך יותר אני מציע תוך כדי התרגיל תחשוב על התנועה של השריר זה מאוד יעזור לך תיהיה מפוכס יותר בתרגיל
ואתה חייב לעשות סטים כי אם אתה עושה הרבה בפעם אחת זה יהרוס לך את האימון תעשה בי10-20 חזרות כל סט ככה אני עושה ותתחיל לראות שיפור בהצלחה
שואל השאלה:
ומה עם קפאין לפני אימון? זה טוב לקחת מונסטר?
ולערבב גם קריאטין?
וואלה את זה עדיין לא עשיתי
אבל זה לא נשמע טעים או בריא
שואל השאלה:
יש מלא אנשים ששותים לפני מונסטר
ותגיד איזה נעליים מתאימות? איירפורס סבבה?
חברה חסר לי שני וורדים משהו יכול לשים לי וורד
עוד אחד בבקשה