11 תשובות
תחיה או שתמות החיים ימשיכו כרגיל וכולם סובלים בחיים
שואל השאלה:
בדיוק הסיבה
אנונימי
אני אגיד לך למה.
כי אם אתה מת אתה לא תרוויח כלום
שואל השאלה:
סבלתי מספיק והגעתי לרגע בחיים שאני מבין שלא משנה מה אני יעשה אני תמיד יסבול ולא טוב לי ככה
אנונימי
אתה חי רק פעם אחת
ובסופו של דבר אתה תמות אם תרצה או לא
האנשים החלשים לוקחים לעצמם את החיים
האנשים החזקים נשארים ומתמודדים
נשמה טהורה אתה אני שולח תגובה שכתבתי פעם ואשמח גם אם תפנה אלי❤ ואל תתאבד חס ושלום אתה חשוב יותר מכל דבר אחר!! זאת התשובה:

נתחיל מזה שלא מתאבדים! זה לפני הכל!! אם חס ושלום תעשה מעשה אני לא אוכל לסלוח לעצמי שלא עשיתי עם זה משהו מתחנן אליך אל תעשה מעשה בבקשה!! אתה חשוב לי אתה חשוב לבורא עולם לאבא שבשמיים יותר מכל דבר אחר בחיים!! אל תתייאש כי היצר הרע לא מחפש את הכאב שלך אלא הוא מחפש את היאוש שלך! אני מתחנן אליך בבקשה אתה לא יודע כמה עצוב לי עכשיו ממה שכתבת בבקשה אל תעשה מעשה מתחנן אליך!!! כל פעם שאתה רוצה לעשות מעשה תפנה אלי לפני שאתה עושה בבקשה מתחנן! אתה באמת חשוב לי אתה בן של אבא שבשמיים(ה') אתה אח שלי איך אתה לא יכולה להיות חשוב לי?? תקשיב, שאתה חווה קושי או ניסיון ככל שהוא יותר קשה ככה זה אומר שהנשמה שלך יותר טובה ויותר גבוהה ואל תתן לנשמה הטובה הזאת ללכת מהעולם בבקשה. העולם צריך אותך! אבא שבשמיים צריך אותך יותר מכל דבר אחר! כי בשביל כל אחד נברא העולם כי לכל אחד יש את תיקון חשוב מאוד שאף אחד אחר חוץ ממנו לא יכול לתקן. ואם יש לך רצון ללכת מהעולם חס ושלום, מהעולם הכל כך טוב הזה, זה רק אומר כמה התיקון שלך חשוב וכמה אתה חשוב כי אם היצר הרע מנסה אותך זה אומר שהוא לא רוצה שתחיה לא על אף אחד וזה כי מחכה לך משהו חשוב מאוד ומחכה לך הרבה אושר בחיים. ככל שהקושי קשה יותר ככה אנחנו נצמח ממנו יותר רק אסור להתייאש! לדוגמא הרב ייגאל כהן הצדיק הבן אדם הכל כך טוב הזה היה בדיכאון מאוד קשה במשך שנתיים והוא לא התייאש והוא מעיד על עצמו שזה רק גרם לו להיות אדם חזק יותר וטוב יותר וזה הוביל למי שהוא היום והיום הוא מציל הרבה אנשים שהם במצב שהוא היה. בבקשה כל פעם שקשה לך תשתף לי, או לאחרים, או לעמותות להורים לפסיכולוג(מאוד ממליץ פסיכולוג זה העבודה שלהם והם מומחים בזה ואם אחד לא טוב לכי לאחר) ותכתוב גם על דף כל מה שכואב לך תשפוך שם את הלב ותזרוק אותו, רק אל תשמור בבטן בבקשה!! כל פעם שקשה לך אני פה תכתוב לי קשה לי אני תמיד פה. תנסה לכתוב דברים טובים כל יום כמו נשימה, בריאות, פרנסה, ראייה, שמיעה, משפחה, ועוד מלא מתנות חינם ענקיות שכל מתנה כזאת היא כל כך לא מובנת מאליה לא מגיע לנו כלום הכל זה מתנות חינם מאהבה שהרבה אנשים היו מתחננים אליהם ואם היו לוקחים לנו אחד מהם היינו בצער גדול, אם קשה לך לכתוב תוכל לכתוב לי אני אכתוב בשבילך, וממליץ לכתוב גם דברים טובים על עצמך, כל דבר טוב הכי קטן, לדוגמה אמרת מילה טובה תכתוב, חשבת מחשבה טובה תכתוב, וכל יום תקרא את שני הדברים האלו ובמיוחד מתי שקשה לך. תנסה דווקא מתי שקשה לך לחייך ולהגיד לעצמך מילים טובות גם אם זה לא בכוונה בכלל זה מאוד משפיע על המוח באמת זה מאוד משפיע אוטומטי. וגם תנסה להעביר מחשבה זה קשה אבל זה אפשרי. מה שלי הכי עזר יותר מהכל זה הדיבור והתפילה עם אבא שבשמיים, הוא פה הוא שומע אותנו והוא אוהב אותנו הוא המקור לכל הטוב שבעולם הוא רוצה בטובתנו יותר משאנחנו רוצים בטובתנו! לא משנה לו המעשים שלנו כל מה שהוא רוצה זה אותנו והוא שומע והוא מקיים תנסה לבקש ממנו לצאת מהקושי תנסה להתמיד בזה ובעזרת השם אתה תצליח. אני יודע שדיכאון זה מאוד קשה אני אישית לא חוויתי ברוך השם אבל הרבה קרובים אלי לצערי חוו את זה והגיעו גם למצב שאמרו לי שהם רוצים למות חס ושלום.. וברוך השם אני כל כך מודה לו על כך כולם יצאו מהדיכאון. תמיד תזכור שזה לטובתך וזה באהבה ואבא שבשמיים נתן לך את זה דווקא בגלל שאתה טוב ויש לך נשמה טובה כי דווקא מהקשיים אנחנו צומחים והוא מאמין בך שתצליח לצאת מהמצב הזה ואת לא יודע כמה טוב ואושר מחכה לך אחרי זה, אחרי שתצליח לצאת מהמצב הזה, כי לכל קושי יש מתנה שכרוכה בו וככל שהקושי יותר גדול המתנה יותר גדולה משל לילד קטן שמקבל כל היום מתנות מאבא שלו (כמונו נשימה בריאות וכו...) והוא לא אומר לו תודה, יום אחד האבא רוצה להביא לו מתנה גדולה אז הוא שם אותה בעטיפה והילד מתחיל לבכות שהוא לא מצליח לפתוח את העטיפה, העטיפה זה הקושי וזה רק לטובתנו וככל שהעטיפה יותר גדולה כך המתנה יותר גדולה, רק אם לא נתייאש כי אם נתייאש אז פשוט לא נפתח את המתנה ונשאר בעטיפה.. אני מתחנן אליך תבחרי בחיים! אתה לא יודע כמה הם יפים וכמה טוב עוד מחכה לך וכמה אנשים תלויים בך! יכול להיות שבעתיד אתה תציל הרבה אנשים ושבלעדיך הם לא יוכלו להתקיים! אתה חשוב! בבקשה אל תעשה מעשה מתחנן אליך!!! בעזרת השם אמן שתצליח לצאת מהמצב הקשה, שתהיה תמיד בריא, שתהיה תמיד מאושר, שיהיה לך תמיד טוב ומתיקות, שתעשה תמיד מעשים טובים, שתזכה לאריכות ימים בנתינה בעשיית טוב ובאהבה, ושוב שתצא מהמצב במהרה עוד היום!! תמיד תזכור כל יום הוא יום חדש כל יום יש לך סיכוי לצאת מהמצב הזה, מלא בהצלחה בעזרת השם האבא הרחמן והאוהב אמן ואמן❤ תמיד תזכור שאני פה תמיד מוזמן לשלוח לי הודעה❤
שמעי עדיף לא לכתוב את זה בסטיפס.
לשאלתך: אל תדאגי זה יעבור
השמש זורחת, עצים יפים מלבלבים, כוכבים מנצנצים בלילה, דברים טעימים, ציוץ ציפורים, מוזיקה טובה. במוות לא יהיו לך כל אלו.
אני יודעת שאתה מרגיש חוסר תקווה ורצון לחיות אבל תזכור שאולי יש לך דברים שאתה רוצה כנראה להגשים במציאות הזו, אולי חלומות שאתה רוצה להגשים אותם, אפילו אולי דברים שהיית רוצה לעשות , תחשוב באמת-מה שאתה מרגיש הוא רק מדיכאון שלך או מצב שאתה עובר, זה בסדר לא להיות בסדר וזה בסדר ליפול לפעמים ולפעמים להישבר קצת אבל צריך לפעמים לקום ולמצוא סיבות,יש אפשרות להתגבר על זה, עד כמה שזה לא פשוט נשמע לעשות את זה במציאות עם רגשות שלילים ומחשבות כאלה ודברים שמפריעים לך , תנסה כמה שאתה יכול להילחם בזה,אם אפשר תפנה לעזרה מקצועית אם תרצה, נסה מדיטציות אם אתה יכול, תעשה כושר, זה יכול לעבור לך, לא יודעת מתי ואיך בדיוק זה יקרה, אבל זה יעבור איכשהו ומתישהו שתגלה בעצמך כוחות נפש חזקים להתמודד עם זה, אתה מתמודד עם דברים לא פשוטים , נכון שזה קשה ונכון שזה לא פשוט, אתה צודק שקשה לך ונמאס לך, נכון שמרגישים דברים כאלה בתקופות הכי גרועות, זה בסדר, אל תשכח שאתה צריך לעזור לעצמך בשביל שלעצמך יהיה טוב. אולי יש תקווה באופק ואולי יום אחד, כן תהיה מאושר ושמח מתישהו אחרי שתעבור את זה, אני לא יודעת, אתה השחקן והבמאי ותסרטיאי של החיים שלך, איך אתה יכול לשחק את התפקיד של הדמות שלך, גיבור שזוכה בסוף טוב או שמקבל סוף רע?אתה זה שמחליט וגם אתה זה שיוצר את המחשבות שלך גם זה לא פשוט לנטרל אותן אפשר ללמוד מאיש מקצוע איך לעשות את זה לאט לאט. זה לא יהיה פשוט אבל אתה תצליח ללמוד את זה לאט לאט בדרך שלך
היי,

טוב שאתה משתף כאן ומנסה למצוא תשובות. אתה שואל שאלה מאוד גדולה ומורכבת שאין לה תשובה אחת נכונה ובטח לא תשובה כזו שתתאים לכולם.
עצם שאילת השאלה מראה שיש בך רצון לשנות את המציאות שאתה נמצא בה כרגע וזאת כבר התחלה טובה.
מציעה קודם כל למצוא מישהו שאתה סומך עליו ויכול לדבר איתו, זה יכול להיות חבר או מבוגר שאתה סומך עליו. לפעמים ההרגשה משתפרת רק מלדבר ולפרוק.
יש גם עמותות שאפשר לפנות אליהן באופן אנונימי:
ער"ן באתר https://www.eran.org.il/online-emotional-help/ , בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
סה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
עלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]

חשוב לזכור שכולנו עוברים תקופות בחיים וגם אם עכשיו אתה נמצא בתקופה לא טובה, הכל עוד יכול להשתנות לטובה.
אתה לא יודע, ותמיד אפשר לסיים את זה אחכ, אני עברתי סיטואציה כזו, ואני שמח עכשיו