11 תשובות
לא נורמלי. את מאוד רזה
קצת מאוד.
לא רוצה להגיד סתם כמה את צריכה לשקול, תבדקי במחשבון bmi בגוגל.
לא רוצה להגיד סתם כמה את צריכה לשקול, תבדקי במחשבון bmi בגוגל.
זה קצת ממש.
את מאוד רזה, את תת משקל, אני חושבת שאת צריכה לעשות ל50 משהו כזה
רזה הייתי כמוך בגיל14
את ממש ממש רזה,
תיהיה חמישים, לפחות, תנסי.
בהצלחה! :)
תיהיה חמישים, לפחות, תנסי.
בהצלחה! :)
את קצת בתת משקל, ממליצה לך להעלות כמה קילוגרמים:)
צריך לשקול 10 פחות מהגובה זה לא תקין
תנסי לשקול 50 לפחות תאכלי בריא וטוב
אם אני כמוה אבל 43 זה טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 14....
אני בת 14....
אנונימית
באותו הנושא: