11 תשובות
פיזיקה
עזבי אותך זה לא אומר כלום את יכולה להשלים הכל באוניברסיטה
תקחי פיזיקה ומשהו כיף לעצמך אומשהו
פיזיקה ומדעי המחשב
כל המדעיות בעיקר פיזיקה ומדעי המחשב
תלוי במה רוצים לעסוק ומה האופציות
בסופו של דבר כל מגמה יכולה לעזור
מה שכן מדעי המחשב יכול לעזור, גם פיזיקה
מדעי המחשב
פיזיקה ומדעי המחשב 10יחל.

למרות שכל הגאונים שלוקחים את השילוב הזה לא נהיים עשירים, הם נהיים מבוססים כלכלית עם משכורת יציבה והכל.
אנונימי
תלוי במה את/ה רוצה תעסוק/י ומה הכי כיף לך
לא עושים מה שהכי יעזור
אל תחשבי על מה יעזור לך בחיים מעכשיו תהני לך מהשנים האחרונות שלךשל התיכון אני גם חשבתי ככה עד שהבנתי שגם ככה הולך להיות לי קשה אז אני אבחר משהו שבאמת יעניין אותי ויהיה לי כיף בו
פיזיקה. אוניברסיטאות הרבה יותר מקבלות עם זה מאשר מגמות אחרות
מסכימה עם טראמפית
העומס בתיכון מטורף ועדיף לקחת מגמה שתהני בה ולא רק לחשוב על מה יעזור בעתיד
אני בהתחלה לקחתי ביולוגיה ופסיכולוגיה רק בגלל שהופעל עלי לחץ לבחור מגמה מדעית, ורק סבלתי כי המגמה לא התאימה לי..
תמיד אפשר להשלים , אבל תחשבי גם אם המגמה מתאימה לך
והשאלה במה את רוצה לעסוק
אם את רוצה להיות רופאה ברור שעדיף לך לבחור רפואה/ביולוגיה וכו' (אצלנו בבית ספר יש מגמת רפואה)
אם את רוצה ללמוד הנדסה אז תבחרי פיזיקה
אבל שוב, תחשבי טוב טוב אם תהני במגמה , אל תרחיבי מגמה שתכביד עלייך מדי