5 תשובות
אם את לא מתכננת להיות וטרינרית רופאה או משהו כזה קחי כימיה
אני ממליצה על ביולוגיה מניסיון
אני חושבת ששניהם תלכי למה שאת יותר אוהבת מה שמעניין אותך יותר
כימיה לדעתי
זה חסר משמעות, אף אחד מהם הוא לא דרישה כדי להתקבל למקצועות מסוימים באוניברסיטה
באותו הנושא: