5 תשובות
שואל השאלה:
בולמים אם אתה עובר בצהוב
כשעדיין יש לך ירוק אל תיסע מהר ואם זה כבר מתחלף לצהוב ולא נכנסת לצומת אז תעצור
אם הוא מתחלף לצהוב יש לו איזה שתי שניות עד שהוא הופך לאדום. הכל טוב. לא בולמים על זה
לנסות להירגע כמה שיותר.
אם תהיה בלחץ, הטסט ידפק לך.
שונאת את זה גם
אם אתה בתוך הצומת כבר וזה כתום אז אף אחד לא ידפוק לך ברקס באמצע הצומת, פשוט תמשיך
ואם אתה קרוב לקו העצירה ואתה יכול לעצור אז תעצור
אבל אני שונאת תמקרים באלו, אמרתי את זה גם למורה שלי זה מעצבן