12 תשובות
בהצלחה
אני מאמינה בך שתצליחי
ואין לי מושג איך חונים כי אני רק בת 14 :)
אלכסון, קצת אחורה, וככה כל פעם, לאט-לאט
וליתר ביטחון-
בהצלחה, נו מה שלמדת, עמידה במקביל לרכב שאחרי, סיבוב כל ההגא סיבוב אחד לכיוון החניה וכו' וכו', הכי חשוב זה להסתכל במראות וזה.
שואל השאלה:
יפסלו אותי אם אני לא אחנה בפעם אחת? כאילו שאני אסע קצת אחורה וקצת קדימה ועוד טיפה אחורה וטיפה קדימה ככה עד שיהיה ישר?
לא יפסלו, זה כל הקטע, מכוונים עד שהמכונית נכנסת
לא יפסלו אבל זה הרבה יותר קשה.
כשעשיתי טסט לא הייתי צריך לבצע חנייה, זה משתנה בין טסט לטסט.
מאחל לך המון בהצלחה, הכי חשוב שתגיעי רגועה!! טסט זה חשוב מאוד אבל פרופורציות.
תעדכני איך היה
אני כמעט בטוח שזה חובה לעשות חניה
שואל השאלה:
הנהיגה הלכה ממש טוב. בחניה אבל נתקעתי במדרכה, והתחלתי לזוז קדימה ואחורה להתיישר והבוחן אמר, טוב לא משנה נעשה חניה אחר כך שוב, ועשיתי שוב אחרי אוטו אחר ושם החניה הלכה לי מושלם
יש תשובה?
שואל השאלה:
חברים יקרים עברתי!!
מזל טוב!!