התחברות הרשמה

למי שהיה אתמול בהארוקון. איך קוראים לאנימה הזה?

בתחרות קוספליי. היו שתי אנשים בן גינגי ובת עם שיער לבן כזה, הם עשו קטע כאילו אנחנו הסוהרים והם האסירים. וכל אחד שיכנע כאילו למה לו לא מגיע ללכת לבית סוהר.
9 במרץ 2023, 14:06
אנימההארוקוןפוריםקוספלייכנסים    
3 תשובות
מילגרם נראה לי
מ
מיאו אני אנונימית
מילגרם
BATMAN
שואל השאלה:
אפשר להעלות תמונה שלהם בקישור לכאן? או שזה לא חוקי?
מ
מ~מ 3: אנונימית אופטימית
באותו הנושא:
מי שהיה אתמול בהארוקון, איזה אנימות שודרו שם ? (האנימות שיעלו בקרוב ליס והוט)
בהושענה רבא איך שלא קוראים לזה שהיה אתמול, מותר לדתיים להשתמש בחשמל?
מי שם צמיד ירוק בהארוקון?
איך קוראים לסדרה שהייתה בניקולדיאון שהיה מישהו וחבר שלו היה נחש??
איך לפגוש אנשים בכנסים? אני בהארוקון לבד (ט')
מי היה היום בהארוקון?
מי שהיה בהארוקון ?
מי בהארוקון?
אני זוכר שהייתה איזו קלטת שהייתי רואה מלא כשהייתי קטן, ושכחתי איך קוראים לה
איך קוראים לזאתי שהייתה פעם בסטיפס שהיה אפשר לדבר איתה?
איך קוראים לשיר שהיה אתמול בהישרדות בהתחלת משימת בוץ?