9 תשובות
כן מותר.. בהושענה רבה מותר להדליק חשמל ולהשתמש..
אבל בשמחת תורה (שנכנס אתמול בערב ויוצא עוד 20 דק') אסור.
0FF
שואל השאלה:
רגע אז מותר או לא?
אמרתם דברים שונים
אנונימי
מה זה "מותר לדתיים"??
כן מותר יש לי שכנים דתיים והם אמרו לי שזה לא בדיוק שבת
כן, אתמול בערב נכנס כבר שמחת תורה לכן לא השתמשו בחשמל.
0FF
באושנה רבה רבה לא משתמשים בחשמל
שואל השאלה:
מה זה כבר יכול להיות?
אנונימי
צורת ניסוח השאלה שגויה לחלוטין