9 תשובות
כן מותר.. בהושענה רבה מותר להדליק חשמל ולהשתמש..
אבל בשמחת תורה (שנכנס אתמול בערב ויוצא עוד 20 דק') אסור.
אבל בשמחת תורה (שנכנס אתמול בערב ויוצא עוד 20 דק') אסור.
שואל השאלה:
רגע אז מותר או לא?
אמרתם דברים שונים
רגע אז מותר או לא?
אמרתם דברים שונים
אנונימי
מה זה "מותר לדתיים"??
כן מותר יש לי שכנים דתיים והם אמרו לי שזה לא בדיוק שבת
כן, אתמול בערב נכנס כבר שמחת תורה לכן לא השתמשו בחשמל.
באושנה רבה רבה לא משתמשים בחשמל
שואל השאלה:
מה זה כבר יכול להיות?
מה זה כבר יכול להיות?
אנונימי
צורת ניסוח השאלה שגויה לחלוטין
באותו הנושא: