4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יכולה, כל בחור חדש אני זוכרת איך היה לי כיף יותר עם הראשון שלי.
ניסיתי, לא עבד, כנראה לא מוכנה אבל עדיין זה כל כך כואב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה^
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אנחנו עדיין מאוהבים אז זה יהיה ממש ממש קשה
אנונימית
"בורא עולם מוציא לך אנשים מהחיים כי הוא שמע שיחות שאתה לא שמעת" (ברק ביטון)