6 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר חודשיים מנסה להצליח וכל יום שעובר רק עושה לי קשה יותר אני באמת כבר לא מסוגלת ככ קשה לי
תקבלי אותו,תבלי,חיים רק פעם אחת לא שווה לחיות בעצב לכי תשמחי את עצמך ותנסי ללכת אל אחרים,תבקשי מחברות שיביאו לך איזה מישהו, להיות בחרב טובה זה תמיד עושה רק טוב❤
אני יודעת שקשה לך, ואני מצטערת על זה, אני לא יכתוב לך להמשיך הלאה כי לפי מה שהבנתי את לא מצליחה, אני רק יכולה להגיד לך, שגם אם הוא המשיך הלאה יום יבוא והוא יזכר בך. אני מקווה שתצליחי להתקדם ולשכוח ממנו ושתמיד תחייכי ואני אוהבת אותך ותמיד תמיד איתך❤
אני באמת מצטערת שאת מרגישה ככה ואני לא יודעת מה את עוברות אבל תזכרי שיש לך מלא אנשים אוהבים אותך ואכפת להם ממך שאת חשובה להם שפה בשבילך יש לך עם מי לדבר תזכרי שאת חזקה שאת יכולה להתגבר
אנונימית
אני מבין שקשה לך, אבל תביני שאת לא צריכה משהו שלא שם עלייך, שלא מתייחס עלייך או לא אוהב אותך. ואל תהיי בטוחה שהוא לא, יכולה להיות שהוא כן אך הוא לא מראה את זה.
לנתק קשר ולנסות לא לחשוב עליו זה יכול להיות קשה, אבל את תצליחי. בהצלחה.
גם לי כאב אחרי שהיא נפרדה ממני אבל אחרי זמן מסוים הסתכלתי על הדברים הרעים שבה ופשוט ירד לי ממנה לאט לאט.
זה יעבור לך פשוט תשכחי ממנו ותנסי להתקדם.
אם הוא לא רוצה אותך אל תנסי לחזור.
בטח ניסית והוא לא רוצה..
תשחררי לא יצא לך מלבכות ולהיות כאובה כלום.
תשכחי ממנו יש חיים גם בלעדיו.
ואני מאמין ובטוח שתקבלי מישהו שיאהב אותך באמת ויותר ותסתדרו ביחדד והכל יהיה דבש ואת עוד תצחקי על הימים של עכשיו.
אבל פשוט תמשיכי קדימה ותראי שתשכחי ממנו
אנונימי