7 תשובות
יאפ
מעולה (אומר את זה בזמן שמסיים חבילת שוקולד שלמה)
אכלת אחלה
הייתי מעלה חלבון
שואל השאלה:
כן אבל היה לי דודא למשהו מתוק^ אני אנסה לאכול יותר בריא אבל זה לא הרבה פחמימות בגלל הלחמים עדיף עכשיו פריכיות או פיתה?
כן אבל היה לי דודא למשהו מתוק^ אני אנסה לאכול יותר בריא אבל זה לא הרבה פחמימות בגלל הלחמים עדיף עכשיו פריכיות או פיתה?
אנונימית
מעולה
שואל השאלה:
שכחתי אני אכלתי גם שניצל אחד
שכחתי אני אכלתי גם שניצל אחד
אנונימית
באותו הנושא: