14 תשובות
תקשיב פרידה זה דבר כול כך רגיש וכואב אבל כדאי להתחיל לשחרר זה יעשה לך רק טוב ואני לא אומרת לשכוח אל תשכח אותה היה לכם כיף ביחד זה זיכרון טוב
לשחרר זה אומר למחוק אותה מאנשי קשר לחסום באינסטגרם להחזיר לה את הדברים שלה והכי חשוב לא לשנוא אותה אתם פשוט לא מתאימים
והיה טוב
לשחרר זה אומר למחוק אותה מאנשי קשר לחסום באינסטגרם להחזיר לה את הדברים שלה והכי חשוב לא לשנוא אותה אתם פשוט לא מתאימים
והיה טוב
שואל השאלה:
כן הבעיה היא שזה לא כזה פשוט, אם זה רק לא היה מסתדר בינינו הייתי מבין ומשחרר.
הבעיה מתחילה כשאתה מתאהב בפעם הראשונה בחיים שלך ונכנס למערכת יחסים רצינית עם בחורה שסובלת מבעיות נפשיות ואגואיסטית ברמות שסוחבת עלייה הרבה מטען רגשי מהילדות, היא ממש צילקה אותי נפשית זאת הייתה המטרה שלה, כדי שהיא תוכל להמשיך ואני לא ונחשו מה? היא כבר המשיכה
טעות חיי
כן הבעיה היא שזה לא כזה פשוט, אם זה רק לא היה מסתדר בינינו הייתי מבין ומשחרר.
הבעיה מתחילה כשאתה מתאהב בפעם הראשונה בחיים שלך ונכנס למערכת יחסים רצינית עם בחורה שסובלת מבעיות נפשיות ואגואיסטית ברמות שסוחבת עלייה הרבה מטען רגשי מהילדות, היא ממש צילקה אותי נפשית זאת הייתה המטרה שלה, כדי שהיא תוכל להמשיך ואני לא ונחשו מה? היא כבר המשיכה
טעות חיי
אנונימי
אני כל כך מזדהה איתך!! ומצטער שגם אתה חווה את זה❤
אנונימי
קח את הזמן שלך
קורה שלא מסתדר וזה כואב, מאוד
אבל אין מה לעשות, הרבה איתנו מסתובבים עם צלקות ומטענים מהילדות, אנחנו צריכים לרפא את עצמנו לפני שאנחנו מכניסים מישהו לחיים שלנו כדי שלא ייצא מצב שאנחנו נפגע בו, ואני לא יודעת מה קרה בינכם אבל קשה לי להאמין שכל המטרה שלה במערכת יחסים שלכם הייתה לפגוע בך ולצלק אותך, אבל אתה יכול לבחור לראות את עצמך בתור קורבן, או ללמוד מהמערכת יחסים הזאת ולדעת להבא לא להיכנס למיטה חולה
אבל אין מה לעשות, הרבה איתנו מסתובבים עם צלקות ומטענים מהילדות, אנחנו צריכים לרפא את עצמנו לפני שאנחנו מכניסים מישהו לחיים שלנו כדי שלא ייצא מצב שאנחנו נפגע בו, ואני לא יודעת מה קרה בינכם אבל קשה לי להאמין שכל המטרה שלה במערכת יחסים שלכם הייתה לפגוע בך ולצלק אותך, אבל אתה יכול לבחור לראות את עצמך בתור קורבן, או ללמוד מהמערכת יחסים הזאת ולדעת להבא לא להיכנס למיטה חולה
אנונימי
תתחיל ללכת למכון כושר ותראה כמו סוס
אנונימי
זה דבר רגיש ונורמלי תעשה משהו שאתה אוהב
לעולם אל תהיה תלוי באנשים. אל תגרום לעצמך לחשוב שאתה כלום בלעדיי מישהו. אתה משהו בפניי עצמך, אל תהיה תלותי.
כך את עצמיך בידיים היא לא שווה את זה שים אוזניות לך למכון לרוץ או תקרא לחבקים לבוא איתך לך תשחק כדורגל כדורסל תשקח ממנה עם החברים הקרובים לך ותשחרר אתה תרגיש יותר טוב אומר לך מניסיון אחי הכדורגל מאוד עוזר לי
we go jim גבר... תיקח תקופה של רוגע, תעכל את הרגשות שלך, תבין שזה בסדר להיות עצוב. אחרי זה תנסה להבין מה כיף לך, מה אתה נהנה לעשות בתור האדם שאתה, תחווה תנסה, אל תשב בבית. תתחיל להתעסק בדברים ליצור דברים להתעסק בספורט מה שעושה לך טוב ותתמיד בזה.
תמיד ספורט עוזר בשבילי כדורגל בשביל אחרים כדורסל ובשביל אחרים מכון או דברים אחרים כל אחד עם מה שהוא אוהב
ואתה תמצא.
אמנם אתה חווה כרגע קושי, אבל אתה מסוגל ויכול לגדול ממנו. כל כך הרבה אנשים עוברים, חווים ומזדהים איתך. תנסה להסתכל על הצדדים החיובים, שעכשיו יש לך כלים, חווית זוגיות ואני מניחה שגם למדת מהקשר.
תקח לעצמך את הזמן, תתפרק ותשבר- כל דבר. אך תזכור שבסופו של דבר כדאי וצריך לקום על הרגליים. כל אחד מסוגל לזה, להיות תלותי באדם ובנחמה שמצאת בו ואז כשהכל מסתיים זו לגמרי חומה שנשברת בפנים. ושוב- אתה יכול לקום מזה! זה עוד טרי אבל תתן לזמן לעשות את שלו. אתה תבין שזה מה שטוב לשניכם ושבסופו של דבר יהיה בסדר, אתה עוד תמצא אנשים טובים בחיים ותחווה. בהצלחה
אמנם אתה חווה כרגע קושי, אבל אתה מסוגל ויכול לגדול ממנו. כל כך הרבה אנשים עוברים, חווים ומזדהים איתך. תנסה להסתכל על הצדדים החיובים, שעכשיו יש לך כלים, חווית זוגיות ואני מניחה שגם למדת מהקשר.
תקח לעצמך את הזמן, תתפרק ותשבר- כל דבר. אך תזכור שבסופו של דבר כדאי וצריך לקום על הרגליים. כל אחד מסוגל לזה, להיות תלותי באדם ובנחמה שמצאת בו ואז כשהכל מסתיים זו לגמרי חומה שנשברת בפנים. ושוב- אתה יכול לקום מזה! זה עוד טרי אבל תתן לזמן לעשות את שלו. אתה תבין שזה מה שטוב לשניכם ושבסופו של דבר יהיה בסדר, אתה עוד תמצא אנשים טובים בחיים ותחווה. בהצלחה
וואי אחי כל כך מבין אותך קודם כל חיבוק
ממליץ לך להתחיל לעסוק בדברים שאתה אוהב, למחוק כל זיכרון איתה מהטלפון, להשתדל כמה שאפשר לא לחשוב עליה,
תבכה אם צריך זה בסדר לגמרי, אבל תנסה לא לתת למצב רוח שלך להיות תלוי בה, תשמע שירים מצידי, כל פעם שאתה שוב נופל למחשבות תתרומם כמו גיבור ותעלה לעצמך חיוך על הפנים ושאין מצב שהיא תגרום לך להיות ככה
זה יהיה קשה אבל עם קצת רצון זה אפשרי, לאט לאט עם הזמן זה נהפך לקל יותר
אני חוויתי גם דבר כזה זה קשה מאד אבל היום קל לי בהחלט
אם אתה צריך עזרה לפרוק/לדבר/להתייעץ או כל דבר אחר אתה יכול לפנות אלי אעזור לך בשמחה :)
ממליץ לך להתחיל לעסוק בדברים שאתה אוהב, למחוק כל זיכרון איתה מהטלפון, להשתדל כמה שאפשר לא לחשוב עליה,
תבכה אם צריך זה בסדר לגמרי, אבל תנסה לא לתת למצב רוח שלך להיות תלוי בה, תשמע שירים מצידי, כל פעם שאתה שוב נופל למחשבות תתרומם כמו גיבור ותעלה לעצמך חיוך על הפנים ושאין מצב שהיא תגרום לך להיות ככה
זה יהיה קשה אבל עם קצת רצון זה אפשרי, לאט לאט עם הזמן זה נהפך לקל יותר
אני חוויתי גם דבר כזה זה קשה מאד אבל היום קל לי בהחלט
אם אתה צריך עזרה לפרוק/לדבר/להתייעץ או כל דבר אחר אתה יכול לפנות אלי אעזור לך בשמחה :)
באסה לך