5 תשובות
לדעתי כן אבל שזה לא יעצור אותך מללכת לשם.
שואל השאלה:
למה?^
למה?^
אנונימי
כי זאת חוויה.
שואל השאלה:
אני שואל מה מפחיד.
אני שואל מה מפחיד.
אנונימי
המצב הבטחוני פח
אבל זה לא אומר לא ללכת
פשוט להסתכל טוב טוב חח
אבל זה לא אומר לא ללכת
פשוט להסתכל טוב טוב חח
באותו הנושא: