5 תשובות
לדעתי כן אבל שזה לא יעצור אותך מללכת לשם.
שואל השאלה:
למה?^
אנונימי
כי זאת חוויה.
שואל השאלה:
אני שואל מה מפחיד.
אנונימי
המצב הבטחוני פח
אבל זה לא אומר לא ללכת
פשוט להסתכל טוב טוב חח