13 תשובות
מאיזו בחינה?
כן
תמיד מפחיד במידה מסוימת
לא מפחיד פה הכל בסדר
לא. בתור משהי שגרה כאן המון שנים
הכל בסדר :).
פשוט רצוי כמה שפחות להתקרב לאיזור העיר העתיקה.
זה תמיד מפחיד אבל לא עוצרים את החיים בגללם
אני גרה בירושלים וכן זה די מפחיד אבל אנחנו לא יכולים לעצור את החיים בגללם ובטח שלא בחופש פסח
זה מאוד תלוי איפה. אני ירושלמית מלידה ויש איזורים יותר נפיצים (בעיקר העיר העתיקה) ופחות נפיצים (דרום העיר וחלק מצפון העיר)
לא מפחיד ברגיל ,הכל תלוי בזמן שאתה נוסע בו ... לפעמים יכול להיות תזמון לא טוב
שואל השאלה:
בכותל, ממילא ובשוק מפחיד?
אנונימית
לא. הכל בסדר שם
רק באזור של הר הבית זה מפחיד