3 תשובות
ירושלים זה מקום קדוש קודם כל. וזה לא שאת הולכת לבד, יש איתך אנשים. תהיי רגועה תתחברי לתפילה יעשה לך טוב
תראי אני לא יודעת מאיפה את בארץ אבל אני יכולה להגיד לך דבר אחד ירושלעם באמת ממש מהממתת אני גרה פה כל החיים שלי והיא באמת מקסימה ואם יודעים לשמור על עצמך אז אין סיבה שלא לבוא לפה ולהנות חוץ מזה החופש נגמר תנצלי את זה ותעזי לעשות את זה.
שואל השאלה:
תודה רבה רבה על התגובה :)
תודה רבה רבה על התגובה :)
אנונימית
באותו הנושא: