9 תשובות
לא רק אתה זה באמת מעצבן
זה באמת ממש ממש ממש מעצבן
זה מזעזע
צודק ככ
יש לנו מלא כאלה בבית ספר ובאמת שכבר נמאס לי, כל שניה הם מפוצצים נפץ ולאחרונה הם כבר עשו את זה בשכבה ובכיתה אצלי
נוראי, מזעזע הם חרא ילדים!!!!
לא רק אתה! באמת סתומים לא מבינה אותם!!!
שיעשו מה שהם רוצים אין לי בעיה (אני לא עושה נפצים אותי אישית זה מעצבן אבל אין לי מה לעשות בנושא)