7 תשובות
וואי מסכימה איתך על כל מילה
הלוואי ואנשים היו מבינים את הסכנה שבזה (נעזוב רגע את ההתחשבות באחרים)
עד שלא יקרה להם/לאחים שלהם/לחברים שלהם משהו, הם לא יפסיקו.
עד שלא יקרה להם/לאחים שלהם/לחברים שלהם משהו, הם לא יפסיקו.
כי זה מאגניב
אנונימי
כל מילה שלך בסלע
מסכימה, בתור אחת עם חרדות מרקטות ואזעקות זה מלחיץ.
מסוכן גם להם וגם לסביבה.
מסוכן גם להם וגם לסביבה.
לגמרי
אמן שיכנס להם לעין
רק ככה לומדים
או ככה או תיק פלילי
אם אתם שומעים נפצים, (ויותר טוב - אם אתם יודעים מי מפוצץ ויכולים לצלם בלי שתהיו בסכנה) - תחייגו 100 או 106.
רק ככה לומדים
או ככה או תיק פלילי
אם אתם שומעים נפצים, (ויותר טוב - אם אתם יודעים מי מפוצץ ויכולים לצלם בלי שתהיו בסכנה) - תחייגו 100 או 106.
באותו הנושא: