11 תשובות
כןן זה מבהיל והם עושים את זה גם בלילה
כן כל דקה אני שומע נפץ.
אני שונא את אותם בני ז**ות שמפוצצים את אותם נפצים.
כיף להם לעשות את זה??
שילכו למקום מבודד רחוק מכולם לפוצץ לא לפוצץ את זה בגינה ליד הפאקינג בתים
כן, הם לפעמים מעירים אותי בלילה וזה כל כך מעצבן, גם לכלבה שלי כבר יש חרדות בגלל זה והיא לא מצליחה להירגע במשך חצי שעה אחרי נפץ אחד.
כןן הרגע ילדים מחוץ לבית שלי העיפו זיקוקים, הייתי בטוחה שזה יריות כי זה היה ממש חזק
רק אצלי אין נפצים?
אני אתך שואלת השאלה ואצלנו עושים את זה כל פורים ועכשיו עם זיקוקים כל שנייה וגם בלילה ובבוקר ובצהריים,זה מעצבן
רמת גן מהבוקר
בלתי נסבלים וחסרי התחשבות . יש עוד דרכים להנות שלא גורמים לאחרים סבל ,למרות ששנה אחרי שנה מבקשים שיפסיקו .
בדיוק, אצלנו יש כל הזמן את הרעש הזה גם ב לילות, גם היום זה היה בלי הפסקה. גם לפני פורים בחודש שבט עד אדר שזה היה . קשה לישון ואתמול היו זיקוקים גם בלילה ששינו
עכשיו אין אצלי אבל היה קודם והיו פה גם זיקוקים זה היה די הזוי. כלבה מהרחוב שלי ברחה היא ככ התרחקה מהאזור, כל כך מפוחדת. מזל שמצאו אותה. תחשבו שזה קורה עכשיו בכל מני מקומות בארץ.
מסכימה. גם לי קרה פה.הרגע היה עוד רעש של נפצים בלילה שכולם יושנים.