5 תשובות
זה מראה שאתה מקליד, לא מחובר ואז אחרי ששלחת זה מראה שההודעה נקראה
שואל השאלה:
אה וואי זה תמיד עניין אותי חחח
אה וואי זה תמיד עניין אותי חחח
לא כלום הוא לא רואה כי לא נכנסת לזה
זה לא מראה שאת מחוברת ושראית את ההודעה, פשוט ששלחת לו הודעה חזרה
זה לא מראה שמחוברים
זה פשוט מראה שזה סומן כנקרא אחרי שענית
זה פשוט מראה שזה סומן כנקרא אחרי שענית
באותו הנושא: